کی‌روش: 2014 پخته تر بودیم، امسال با انگیزه تر

  • ورزشی
  • پنجشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ ۱۲:۳۵
    کد خبر :302667

نشریه مارکا مصاحبه ای با مربیان جام جهانی ترتیب داده و از آنها در مورد شرایط تیم‌ها و مدعیان قهرمانی پرس و جو کرده است.

جام جهانی از امروز آغاز خواهد شد و در طول چند هفته آینده، وظیفه 32 مربی حاضر در جام این است که تیمشان را به سوی رویایی که برای آن راهی روسیه شده اند، پیش ببرند. نشریه مارکا با مربیان مصاحبه های کوتاهی ترتیب داده و از آنها در مورد مدعیان اصلی قهرمانی پرس و جو کرده که در زیر، نظر مربیان هم گروه با تیم ملی کشورمان را بررسی کرده ایم.

کارلوس کی روش

کی روش برای دومین سال پیاپی با ایران راهی جام جهانی شده و مقایسه جالبی بین تیمی که راهی برزیل کرد و تیمی که حالا راهی روسیه کرده انجام داد. او گفت:” تیمی که به برزیل رفت، با تجربه تر و پخته تر بود. این تیم جوان تر و با انگیزه تر است، شور و انگیزه بالایی دارد و البته ریسکی تر”

کی روش درباره مدعیان قهرمانی گفت:” برزیل، آلمان، آرژانتین، اسپانیا، فرانسه و پرتغال، جدی ترین کاندیدهای قهرمانی هستند.”

فرناندو سانتوس

سرمربی قهرمان اروپا در رابطه با شرایط تیم و کاندیدهای قهرمانی گفت:” در یورو 2016 خبری از آرژانتین، برزیل، کلمبیا و اروگوئه نبود. اگر راستش را بخواهید، ما کاندید قهرمانی هستیم ولی شانس خیلی بالایی نداریم. همیشه سعی می‌کنیم فوتبال خوبی ارائه کنیم. البته گاهی خوب بازی کردن به معنی زیبا بازی کردن نیست.”

سانتوس پس از ناکامی پرتغال در صعود از مرحله گروهی سال 2014، هدایت این تیم را برعهده گرفت.

فرناندو هیه رو

هیه رو روز گذشته به عنوان سرمربی اسپانیا انتخاب شد و جانشین لوپتگی می‌شود که در عجیب ترین اتفاق ممکن، در فاصله یک روز تا شروع جام جهانی از هدایت تیمش اخراج شد. هیه رو در این رابطه گفت:” بازیکنان ما خیلی حرفه ای، پخته و مسئولیت پذیر هستند. اگر مطمئن نبودم که نمی‌توانم نتایج خوبی در جام جهانی بگیریم، قطعا اینجا نبودم. بازیکنان همگی از چالش پیش رو هیجان زده هستند. باید اتفاقاتی که رخ داده را کنار بگذاریم، در حال حاضر زندگی کنیم و با دیدی باز و پخته به قضایا نگاه کنیم.”

هرو رنار

رنار، سرمربی فرانسوی مراکش نیز به تیمش اطمینان کامل دارد. او نیز گفت:” مراکش ترکیبی از بازیکنان جوان و با تجربه است، ترکیب خوبی است و نباید از کسی بترسیم. البته که ما مدعی نیستیم ولی وقتی شانس صعود داریم، خواهیم جنگید. همواره گفته ام که ما برای عکس گرفتن راهی جام جهانی نمی‌شویم، به آنجا می‌رویم که تاریخ سازی کنیم. تقریبا هر روز دو کلمه را تکرار می‌کنم: روحیه تیمی. این مهم ترین چیز برای من است.”

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید