برخی دلالان سکه و ارز با سیستم‌های مدیریتی در ارتباط هستند

  • سیاسی
  • پنجشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ ۹:۰۸
    کد خبر :302152

عضو کمیسیون اقتصادی گفت: بعضا مشاهده می شود افرادی که به عنوان قاچاقچی و یا دلال به صورت غیرقانونی در بازار سکه فعالیت می کنند با سیستم های مدیریتی ارتباط دارند.

حمدالله کریمی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در گفتگو با دانشجو، در خصوص افزایش صد در صدی قیمت سکه نسبت به خردادماه سال گذشته، اظهار داشت: متاسفانه مدتی است که در بحث اقتصادی شاهد نابسامانی هایی در زمینه ارز، سکه و خودرو هستیم.

وی با بیان اینکه این افزایش بی رویه قیمت محل سوال است، افزود: مردم انتظار دارند که دولت و مجلس این نوسانات را آسیب شناسی کرده و علت را بیابند.

کریمی تصریح کرد: معتقدم علی رغم مسائلی که در عرصه بین المللی وجود دارد از جمله اعمال تحریم های غرب و تاثیر آن بر تمامی کالاهای بازار داخلی همچون سکه سوء مدیریت در این زمینه موضوعی است که باید به آن بهصورت جدی تر توجه شود.
عضو کمیسیون اقتصادی با تاکید براینکه عدم مدیریت می تواند یک عامل تاثیر گذاری در افزایش قیمت سکه تلقی شود، ادامه داد: متاسفانه نظارت های صورت گرفته در این زمینه تاکنون کافی نبوده و می طلبد که مسئولان امر در این خصوص توجه جدی داشته باشند.
وی در پایان بیان اینکه بعضا مشاهده می شود افرادی که به عنوان قاچاقچی و یا دلال به صورت غیرقانونی در بازار سکه فعالیت می کنند با سیستم های مدیریتی ارتباط دارند، خاطرنشان کرد: سیستم های مدیریتی باید فاصله خود را با این افراد حفظ کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید