راه‌اندازی کسب‌وکار جدید و پردرآمد با یک راه‌حل ساده و بدون نیاز به سرمایه

    کد خبر :302128

«ویدان» استارتاپی است که انقلابی در آموزش کشور به وجود آورده. در ویدان صدها آموزش ویدیویی جدید و به روز وجود دارد که کاملا به زبان فارسی ترجمه و دوبله شده است.
به گزارش بازتاب– ویدان، یک مهارت‌آموز آنلاین است که با شعار «قهرمانان، هر روز آموزش می‌بینند» هرروز یک ویدیوی آموزشی رایگان برای همه روی اپلیکیشنش نشر می‌دهد.
به مناسبت عید فطر از اپلیکیشن‌های ویدان رونمایی می‌شود و افرادی که دنبال آموزش باکیفیت بالا هستند می‌توانند از یک فرصت بی‌نظیر برای استفاده‌ی سالانه از دوره‌های کاربردی ویدان با بیش از نود درصد تخفیف استفاده کنند.
امروز پرسودترین کسب‌وکارها، مشاغل خدماتی جدید هستند. تکنولوژی، فرصت‌های پولساز زیادی در بخش خدمات به وجود آورده است. کسب‌وکارهای خدماتی نه‌تنها سودآورتر و زودبازده‌ترند بلکه نیاز به سرمایه‌های کلان برای تاسیس هم ندارند.
برای داشتن یک کسب‌وکار جدید سودآور، تنها نیاز به دانش کاربردی و مهارت است. مهارت‌هایی که در دنیای جدید مورد نیاز است با مهارت های سنتی بسیار متفاوت است.
در ویدان چه مهارت هایی آموخته می‌شود؟
مهارت‌های جدید فروش، بازاریابی، تولید محتوا، تیم‌سازی، فن بيان، ارتباطات، راه‌اندازی کسب‌وکار جدید، موفقیت، ثروت‌آفرینی، مدیریت منابع انسانی، مهارت‌های لازم برای رشد در کار، فروش آنلاین، برندسازی، استراتژی و…
اگر صاحب کسب‌وکار هستید، بهترین راه برای پیروزی در بازار پر از تغییر امروز، رشد و توسعه مهارت‌های خود و نیروهای انسانی‌تان است.
اگر هنوز کسب‌وکاری ندارید، باید بدانید، در سال‌های اخیر، با رشد فارغ‌التحصیلان دانشگاهی جویای کار، رقابت برای به دست‌آوردن شغل بالا رفته است.
کسب‌وکارهای بزرگ هم به این فکر افتاده‌اند تا در دنیای جدید، از رویکردهای مدرن استفاده کنند که نیاز به مهارت‌ها و تخصص‌های جدید دارد.
پس شما با توسعه مهارت‌های خود، در رقابت پیروز می‌شوید و جایگاه‌های شغلی بهتری را به دست می‌آورید.
در ویدان چه کسانی آموزش می‌دهند؟
مدرسان ویدان همه از اساتید به نام بین‌المللی هستند که نه‌تنها استادند که همگی تجربه اجرایی و کارکردن با شرکت‌هایی نظیر اپل، گوگل، بی‌ام‌دبلیو و… را دارند. تمامی دوره‌ها با فاصله بسیار کمی از زمان انتشار بین‌المللی‌شان، خریداری، ترجمه، ویراستاری و دوبله می‌شود.
تنها از راه آموزش است که می توان درآمد و سودآوری خود را رشد دهیم. هم‌اکنون آموزش‌های باکیفیت و ارزان‌قیمت همیشه همراه شما در گوشی هوشمندتان است تا هر زمان که دوست داشتید از زمان‌های مرده خود استفاده کنید و در دنیای رقابت از رقبای خود عقب نیفتید.
این اپلیکیشن در سایت vidone.ir در دسترس شما عزیزان است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید