چرا مینی کوپر نتوانست بالاترین سطح ایمنی را دریافت کند؟

  • خودرو
  • چهارشنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ ۱۰:۴۲
    کد خبر :301841

در جدیدترین آزمایش‌های صورت گرفته از سوی موسسه ایمنی IIHS، مدل 2019 مینی کوپر نتوانست بالاترین سطح ایمنی را دریافت کند.

محصولات مینی توسط “پرشیا خودرو” وارد کشور شده و در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت و به همین منظور بررسی محصولات مینی در داخل کشور می‌تواند هائز اهمیت باشد، حال اخیرا موسسه ایمنی “IIHS” در آخرین اقدام خود نسخه‌های 2019 مینی کوپر را مورد بررسی قرار داده است که متاسفانه موفق به دریافت بالاترین سطح ایمنی این موسسه ایمنی موسوم به “Top Safety Pick+” نشده است.

تنها دلیل موسسه ایمنی IIHS برای اینکه بالاترین سطح ایمنی خود را به نسخه‌های 2019 مینی کوپر اعطا نکند، سیستم روشنایی اتومبیل خواهد بود که مانع دریافت بالاترین سطح ایمنی شده است. در غیر این صورت سیستم‌های ایمنی و همچنین استقامت بدنه اتومبیل بسیار خوب توصیف شده و می‌تواند از سرنشینان داخل کابین به خوبی محافظت کند.

باتوجه به گفته موسسه ایمنی IIHS، نسخه 2019 مینی کوپر تنها برای چراغ‌های هالوژن خود نمره خوب دریافت کرده است، اما کیفیت روشنایی چراغ‌های LED راضی کننده نبوده و باعث شده تا موسسه ایمنی IIHS سطح “متوسط” را برای چراغ‌های پیشانی LED در نظر بگیرد.

ناگفته نماند که دریافت سطح متوسط برای سیستم روشنایی اتومبیل به معنی عملکرد ضعیف آن نخواهد بود و کاربران می‌توانند به راحتی و با اطمینان خاطر از سیستم روشنایی اتومبیل استفاده کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید