اکبرپور در لیست سیاه استقلال قرار دارد

  • ورزشی
  • چهارشنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ ۱۲:۰۳
    کد خبر :301717

تنها محل اختلاف رضا عنایتی با هیات امنای باشگاه استقلال به منظور پذیرفتن هدایت تیم امید این باشگاه حضور سیاوش اکبرپور است.

به گزارش مهر، هیات امنای آکادمی استقلال رضا عنایتی را بعنوان سرمربی این تیم انتخاب کرد اما این انتخاب هنوز نهایی و قطعی نشده است. روز گذشته رضا عنایتی به منظور مذاکره جهت پذیرفتن این پیشنهاد به باشگاه رفت و برنامه‌اش را هم به مسئولین مربوطه ارائه داد. عنایتی کادر فنی‌اش را هم برای این منظور معرفی کرده است. در بین دستیاران وی نام سیاوش اکبرپور هم به چشم می‌خورد.

اکبرپور فصل گذشته یکی از مربیان تیم‌های پایه استقلال بود که با مسئولین آکادمی و به خصوص صادق ورمزیار به مشکلات زیادی برخورد کرد و در نهایت هم از هدایت تیم امید این باشگاه کنار گذاشته شد. اکبرپور بعد از جدایی از آکادمی استقلال در چند نوبت مصاحبه‌هایی علیه آکادمی و مدیر آن انجام داد و به جز انتقاد دست به یکسری افشاگری‌ها زد. این اتفاقات منجر به این شد که اکبرپور در لیست سیاه استقلال برای بازگشت به آکادمی قرار داشته باشد.

حالا رضا عنایتی خواهان استفاده از وی بعنوان یکی از دستیارانش در تیم امید است که این خواسته هنوز مورد تایید و موافقت باشگاه استقلال قرار نگرفته است. باید دید که سرانجام این اختلاف چه خواهد شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید