اسکولاری: «کاسمیرو» تفاوت‌ها را رقم می‎زند

  • ورزشی
  • چهارشنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ ۱۰:۴۶
    کد خبر :301579

سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال برزیل معتقد است کاسمیرو کسی است که می‎تواند در تیم ملی برزیل تفاوت‎ها را رقم بزند و او کسی است که باعث ارتقا سطح بازی نیمار و مارسلو شده است.

به گزارش مهر، لوئیز فلیپه اسکولاری، سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال برزیل، معتقد است با تمام مهره‌‎های تهاجمی که تیمش کشورش دارد، این کاسمیرو است که می‎تواند تفاوت‎ها را رقم بزند.

آخرین بار که سلسائو موفق شد قهرمان جهان شود، یعنی در سال ۲۰۰۲، اسکولاری سرمربی این تیم بود، همچنین در سال ۲۰۱۴ که در خاک کشور خودشان زردپوشان ۷ بر یک مقابل آلمان شکست خوردند هم او مربی برزیل بود.

اسکولاری اما درباره تیم فعلی این چنین اظهار نظر کرده است: بازیکنی که در این برزیل می‌‏تواند تفاوت‎ها را رقم بزند کاسمیرو است، او توانسته به تیم ملی تعادل بدهد. به خاطر او است که مارسلو، نیمار و دیگر بازیکنان تهاجمی آزادی بیشتری پیدا می‏‌کنند.

او همچنین درباره تیم ملی پرتغال و کریستیانو رونالدو هم گفت: این جام جهانی به شکلی است که کار تیمی می‏‎تواند دلیل موفقیت تیم‎‌ها باشد. رونالدو هم عضوی از یک گروه است و به تنهایی نمی‎تواند کاری از پیش ببرد. به نظرم آن‎ها از مرحله گروهی صعود می‏‌کنند و از آنجا به بعد سختی‎ها برایشان آغاز می‏‌شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید