می‌خواهیم نسبت به فصل قبل پیشرفت کنیم و فینالیست آسیا شویم

  • ورزشی
  • سه شنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ ۱۵:۰۵
    کد خبر :301257

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: در وهله اول می‌خواهیم نتایج فصل گذشته را تکرار کرده و سپس به پیشرفت برسیم تا در لیگ قهرمانان آسیا به فینال برسیم.

به گزارش بازتاب و به نقل از باشگاه ذوب آهن، امید نمازی با اشاره به وضعیت حضورش در شهر اصفهان و برنامه‌های تمرینی تیم ذوب‌آهن اظهار داشت: من چند روز گذشته در اصفهان بودم و برای پایان فعالیت‌های خود و انجام تعهداتم در تیم سابق، به آمریکا بازگشتم اما روز یکشنبه بار دیگر به ایران می‌رسم.

وی درباره زمان آغاز تمرینات تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان تصریح کرد: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته قرار است که تمرینات تیم ذوب‌آهن اصفهان از روز ۲۵ خرداد با حضور بازیکنان برگزار شود.

سرمربی ذوب‌آهن اصفهان با اشاره به روال مثبت این تیم اصفهانی در فصل گذشته، به اهمیت حفظ روال مثبت تیمش اشاره کرد و ادامه داد: بدون شک هدف‌گذاری ما در درجه نخست، حفظ روال تیم اصفهانی و تلاش برای بهبود شرایط تیم و رسیدن به مراحل بالاتر است.

وی افزود: ذوب‌آهن فصل گذشته تیم بسیار خوبی به شمار می‌رفت و با نایب قهرمانی در لیگ برتر و صعود به مسابقات آسیایی نشان داد که تیم توانمند و باکیفیتی به شمار می‌رود بنابراین تلاش ما این است که در درجه نخست، نتایج گذشته را تکرار کرده و در درجه بعد، از جایگاه فصل گذشته، بالاتر قرار گیریم.

نمازی پیرامون اینکه آیا تیمش به فکر قهرمانی در مسابقات لیگ برتر است یا خیر، گفت: به طور قطع همه تلاش خود را در این زمینه صورت می‌دهیم اما قول قهرمانی دادن کار هیچ کس نیست و اشتباه است. البته امیدوارم که فصل موفقی را در لیگ برتر پشت سر بگذاریم و ضمن قهرمانی در لیگ برتر، در مسابقات آسیا نیز به فینال راه پیدا کنیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید