سالاری تذکر داد

ساخت و ساز در «برج میلاد» بدون نظارت شهرداری منطقه

    کد خبر :301055

رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران از ساخت و ساز در برج میلاد گلایه کرد.

محمد سالاری صبح امروز در تذکر پیش از دستور خود در صحن علنی شورای شهر تهران افزود: از شهردار تهران بابت اولین انتصابات خود که افرادی با سوابق ارزشمند و رشته‌های تحصیلی مرتبط را انتخاب کرده است؛ تشکر می‌کنم.

وی با بیان اینکه با این حال تذکری به شهردار تهران در مورد تدوین طرح جامع برج میلاد دارم، گفت: متأسفانه علی رغم اینکه سال‌هاست که برج میلاد ساخته شده و حالا به یک مکانی برای گردشگری بدل شده است اما هنوز محدوده و اراضی پیرامونی آن طرح جامع ندارد و درست است که کمیسیون ماده پنج شهرداری تهران را ملزم کرده است که نسبت به تدوین طرح جامع اقدام کند؛ اما این مهم محقق نشده است.

سالاری با بیان اینکه متأسفانه دانشگاه علوم پزشکی تهران ساخت و سازهایی را در محدوده برج میلاد داشته اما متوقف شده، گفت: در فرآیند گذار تغییر آقای قالیباف به آقای نجفی مجددا ساخت و ساز شروع شد اما باز آن را متوقف کردیم اما حالا می‌بینیم که 50 الی 60 هزار متر مربع اضافه بنا ساخته است و این در حالیست که دانشگاه‌ها باید مظهر قانونمداری باشند.

به گزارش ایسنا، وی با بیان اینکه فاز دوم برج میلاد سال‌هاست که رها شده است، گفت: اخیرا دوباره شاهد هستیم که مدیریت مجموعه برج میلاد در حال ساخت یک مکان اداری است و وقتی در مورد این اتفاق از شهردار منطقه می‌پرسیم می‌گوید که ما را راه نمی‌دهند! و تذکر من به آقای افشانی این است که علاوه بر اینکه طرح جامع برج میلاد را هر چه سریعتر بدهد این زمینه را فراهم کند تا شهرداری مناطق نسبت به محدوده برج میلاد نظارت و رصد داشته باشد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید