تاکید “ابتکار” بر سرمایه‌گذاری در حوزه ورزش دختران

    کد خبر :301004

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور با بیان اینکه سرمایه گذاری در حوزه ورزش دختران یک سرمایه گذاری بنیادین، صحیح و دقیق است و می‌تواند تاب آوری اجتماعی را افزایش دهد گفت: ورزش دختران از زاویه حقوق شهروندی نیز یکی از مباحث مهم است و باید به آن توجه داشت.

به گزارش ایسنا، معصومه ابتکار در نشست ستاد عالی تشکیلاتی گسترش و ارتقای فعالیتهای تربیت بدنی و ورزش دانش‌آموزان دختر با اشاره به
ضرورت همراهی و هم افزایی دستگاه‌ها و نهادهای دیگر با وزارت آموزش و پرورش در ارتقای ورزش دانش‌آموزان دختر گفت: ورزش فقط منجر به کاهش بیماری نمی‌شود بلکه باید نقش ورزش را در ایجاد سبک زندگی سالم هم ببینیم.

وی افزود: سرمایه گذاری در این حوزه یک سرمایه گذاری بنیادین، صحیح و دقیق است و می‌تواند تاب آوری اجتماعی را افزایش دهد. ورزش دختران از زاویه حقوق شهروندی نیز یکی از مباحث مهم است و باید به آن توجه داشت.

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور با بیان اینکه برای روز دختر برنامه های خوبی داریم و امیداریم بتوانیم طرح ارتقای فعالیت های تربیت بدنی در دختران دوره ابتدایی را به شکل بهتری در آن روز معرفی کنیم گفت: باید خانواده‌ها و انجمن اولیاء و مربیان نیز ورود کرده و کمک کنند این طرح شکل بگیرد.

ابتکار افزود: امید است معلمان به نقش آفرینی که در زندگی آینده دانش آموزان دارند توجه کنند که بسیار تعیین کننده است. این طرح امکان آموزش زندگی سالم و سبک زندگی صحیح را فراهم می‌کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید