زیدان: به خاطر تیم ملی فرانسه از سرمربیگری رئال استعفا نکردم

  • ورزشی
  • سه شنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ ۹:۵۶
    کد خبر :300923

سرمربی پیشین کهکشانی‌ها تأکید کرد به خاطر سرمربیگری تیم ملی فرانسه اقدام به ترک رئال مادرید نکرده است.

زین‌الدین زیدان که پس از سه فصل حضور موفق در رئال مادرید و کسب 9 عنوان قهرمانی در رقابت‌ها مختلف از جمله سه قهرمانی متوالی در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در تصمیمی دور از انتظار از سمت سرمربیگری خود در این تیم اسپانیایی استعفا کرد، شایعه حضورش روی نیمکت تیم ملی فرانسه پس از جام جهانی 2018 مطرح است، اما زیزو به این شایعات پایان داد.

زیدان 45 ساله در گفت‌وگو با شبکه «TF1» فرانسه در خصوص این شایعات گفت: مهمترین چیز در حال حاضر حمایت از تیم ملی فرانسه در جام جهانی 2018 است. من به خاطر سرمربیگری تیم ملی فرانسه از سمت سرمربیگری رئال مادرید استعفا نکردم. من پشت تیم ملی فرانسه هستم و می‌خواهیم که آنها دومین عنوان قهرمانی جام جهانی را به خانه بیاورند.

به گزارش تسنیم، سرمربی پیشین کهکشانی‌ها که این روزها بیشتر وقت خود را صرف خانواده‌اش می‌کند، در خصوص آینده حرفه‌ای‌اش نیز اظهار داشت: در حال استراحت هستم و حس خوبی دارم. نمی‌دانم که قرار است چه کار کنم. مهمترین چیز تصمیمی بود که گرفتم و باید ببینیم در ادامه چه اتفاقی خواهم افتاد.

تیم ملی فرانسه که در گروه C جام جهانی 2018 با تیم‌های پرو، استرالیا و دانمارک همگروه است، شنبه پیش‌رو اولین بازی‌اش در جام بیست‌ویکم را مقابل استرالیا انجام خواهد داد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید