خسرویار: می‌خواستم نشان دهم که بانوان ایرانی قادر هستند به درجات بالای مربیگری برسند

  • ورزشی
  • سه شنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ ۱۰:۰۵
    کد خبر :300917

سرمربی تیم فوتبال زیر ۱۹ سال بانوان ایران می‌گوید با گرفتن مدرک مربیگری درجه A کنفدراسیون فوتبال آسیا، می‌خواسته نشان دهد که بانوان ایرانی می‌توانند به درجات بالای مربیگری برسند.

به گزارش بازتاب و به نقل از سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC)، کتایون خسرویار که موفق شد با کسب 56 درصد آرا و شکست آنوک برویلا و لیگا پاتوبا عنوان بهترین سرمربی فوتبال بانوان آمریکا را از سوی سایت «ساکر یونایتد» به خود اختصاص دهد، در گفت وگو با این سایت آمریکایی گفت: این بدین معناست که تمام سخت‌کوشی‌هایم سرانجام نتیجه داد. جامعه جهانی فوتبال متوجه شده که فوتبال بانوان در ایران در حال رشد است و این جایزه، ایران را در کانون توجه قرار می‌دهد.

سرمربی 30 ساله تیم زیر 19 سال بانوان ایران تصریح کرد: امیدوارم مدیران فوتبال ایران در ادامه حمایت بیشتری از فوتبال بانوان داشته باشند. فکر نمی‌کنم که کسی فکرش را می‌کرد که سرمربی تیم زیر 19 سال بانوان ایران بتواند به این عنوان برسد، اما این افتخاری بزرگ است و به دنبال برداشتن گام بعدی در دوران مربیگری‌ام هستم.

خسرویار مدرک مربیگری درجه A کنفدراسیون فوتبال آسیا را دارد و به عنوان عضوی از گروه مطالعه فنی AFC در مسابقات فوتبال قهرمانی بانوان زیر 16 سال آسیا و مسابقات فوتبال قهرمانی بانوان زیر 16 سال آسیا در تایلند فعالیت کرده است.

وی در این باره اظهار داشت: احساس می‌کردم که با کسب مدرک مربیگری درجه A کنفدراسیون فوتبال آسیا راه را برای بانوان دیگر ایرانی که قصد انجام چنین کاری را دارند، هموار کرده‌ام. می‌خواستم نه‌تنها به آنها، بلکه به کل آسیا نشان دهم که بانوان ایرانی قادر هستند به درجات بالای مربیگری برسند.

خسرویار در مرحله بعدی حرفه‌اش باید با تیم تحت‌ هدایتش در مسابقات مرحله انتخابی فوتبال قهرمانی بانوان زیر 19 سال آسیا شرکت کنند، جایی که با تیم‌های میانمار، لائوس و فلسطین همگروه هستند و در تلاش برای رسیدن به مرحله پایانی این مسابقات برای دومین بار هستند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید