هشدار پلیس نسبت به کلاهبرداری از طریق تورهای جام جهانی

    کد خبر :300583

جانشین پلیس آگاهی ناجا با اشاره به آغاز مسابقات جام جهانی روسیه و اقدام علاقمندان به فوتبال برای تهیه بلیت ضمن هشدار به شهروندان، گفت: تهیه بلیت مسابقات جام جهانی باید از طریق مبادی ذیربط از جمله سایت فدراسیون فوتبال ایران صورت گیرد.

به گزارش ایسنا، سردار مسعود منفرد با اشاره به برگزاری مسابقات جام جهانی روسیه و تکاپوی علاقمندان برای خرید بلیت و حضور در این مسابقات، اظهارکرد: در همین رابطه برخی آژانس های مسافرتی به صورت غیرمجاز فعالیت کرده به گونه ای که از طریق روش های مختلف نظیر تبلیغات گسترده و فریبنده خصوصاً در فضای مجازی، چاپ آگهی در مطبوعات و یا پخش آن در سطح شهر برای فروش بلیت مسابقات و اعزام دوستداران فوتبال به کشور روسیه از طریق تورهای جام جهانی اقدام می کنند.

وی خاطرنشان کرد: بنابراین وقوع کلاهبرداری توسط آژانس هایی که با این ادعا در حال ثبت نام دوستداران فوتبال می باشند، متصور است که هموطنان بایستی مراقب باشند تا در دام آنان گرفتار نشوند.

جانشین پلیس آگاهی ناجا ضمن هشدار به شهروندان، توصیه کرد: علاقمندان این رشته ورزشی برای تهیه بلیت مسابقات جام جهانی بایستی به مبادی ذیربط از جمله سایت فدراسیون فوتبال ایران مراجعه و از آن طریق کسب اطلاع کنند.

منفرد ادامه دارد: افرادی که برای دیدن مسابقات فوتبال قصد رفتن به کشور روسیه را دارند باید به مراکز و آژانس های مسافرتی رسمی که مجوز سازمان میراث فرهنگی و گردشگری دارند مراجعه و از پرداخت هرگونه وجه و تحویل اسناد و مدارک به افرادی که با تبلیغات گسترده و فریبنده مدعی اجرای تورهای جام جهانی هستند، خودداری کنند.

وی به شهروندان توصیه کرد: به آگهی هایی که در فضای مجازی، روزنامه های کثیرالانتشار و یا در سطح شهر یا معابر عمومی در خصوص اعزام به تورهای جام جهانی مشاهده می کنید، اعتماد نکنید.

جانشین پلیس آگاهی ناجا از شهروندان خواست برای اخذ ویزا شخصاً با ارائه گذرنامه به سفارتخانه ها مراجعه و از دادن مدارک به افراد ناشناس یا شرکت ها و آژانس های غیر معتبر خودداری کنند.

براساس اعلام سایت پلیس، منفرد توصیه کرد: مسافرت های احتمالی هموطنان عزیز به سایر کشورها برای شرکت در مسابقات جام جهانی 2018 روسیه و تمایل به دریافت ارزها از مبادی غیر رسمی احتمال ارائه دلار، یورو و سایر ارزهای جعلی از سوی سودجویان و قانون شکنان به شهروندان وجود دارد که خروج ارزهای جعلی از کشور می تواند تبعات منفی در بر داشته باشد.

براساس گزارش سایت پلیس، جانشین پلیس آگاهی ناجا در خاتمه گفت: لازم است هموطنان ارز مورد نیاز خود را از مبادی رسمی تهیه کنند تا اسیر دام جاعلان و کلاهبرداران ارزهای جعلی نشوند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید