تولید قاب گوشی برای کشف حمل غیرقانونی اسلحه

    کد خبر :300408

امروزه اکثر قاب های تولید شده برای استفاده به همراه گوشی های هوشمند تنها از آنها در برابر ضربه و سقوط حفاظت می کنند. اما یک قاب جدید گوشی برای کشف حمل غیرقانونی اسلحه قابل استفاده است.

به گزارش بازتاب به نقل از انگجت، این قاب جدید که توسط شرکت رویال هولدینگز تولید شده، شمشیر نام دارد. قاب یادشده که 140 گرم وزن دارد، مانند یک اسکنر سه بعدی تصاویر عمل می‌کند.

قاب یادشده تنها با گوشی های آیفون 8 پلاس و پیکسل 2 ایکس ال سازگاری دارد و لذا امکان استفاده از آن محدود است، اما توانایی منحصر به فرد آن باعث جلب توجه ناظران بازار و کارشناسان شده است.

قاب SWORD یا شمشیر می تواند افراد را از فاصله حداکثر 40 متری به شکل نامحسوس اسکن کند تا مشخص شود آیا آنها به همراه خود اسلحه حمل می کنند یا خیر.

این قاب مجهز به یک حسگر سه بعدی است که از طریق انتشار امواج رادیویی قادر به اسکن کردن بدنی بی سروصدای افراد اطراف است. آنتن های این قاب پس از ارسال سیگنال به سمت افراد داده های دریافتی را ضبط و بررسی می کند. یکی دیگر از امکانات جالب این قاب قابلیت مقایسه چهره فرد با افراد موجود در یک فهرست است تا در صورت شناسایی فردی مشکوک موضوع به ماموران امنیتی مربوطه گزارش شود. تمامی این اقدامات در عرض چند ثانیه و از طریق یک برنامه خاص تلفن همراه صورت می گیرد.

هزینه خرید این قاب 950 دلار و هزینه استفاده ماهیانه از این خدمات 30 دلار است. قاب یادشده در بهار سال 2019 عرضه خواهد شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید