کاهش میزان بارش در کشور از چهارشنبه

    کد خبر :300361

مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به روند بارشی کشور طی امروز و فردا(۲۱ و ۲۲ خرداد) از کاهش میزان بارش‌ها در روز چهارشنبه (۲۳ خرداد) خبر داد.

احد وظیفه در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: بر اساس تحلیل آخرین اطلاعات هواشناسی، از اواسط امروز (۲۱ خرداد) در شمال غرب ، البرز غربی و استان‌های مجاور آن ابرناکی افزایش می یابد و بارش پراکنده آغاز می‌شود.

وی با اشاره به این که به‌تدریج از بعد از ظهر امروز (۲۱ خرداد) به وسعت مناطق بارش افزوده خواهد شد، گفت: در برخی از این نواحی رعد و برق و وزش باد نیز پیش‌بینی می‌شود همچنین از اوایل شب عمده بارش‌ها در البرز مرکزی و شرقی روی می دهد.

مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی افزود: فردا (۲۲ خرداد) رگبار باران، گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد در شمال غرب ، ارتفاعات البرز و استان‌های مجاور آن همچنین بارش پراکنده در شمال شرق کشور پیش‌بینی می‌شود.

وظیفه با بیان این که در روز چهارشنبه (۲۳ خرداد) از میزان بارش‌ها به‌طور نسبی کاسته خواهد شد، گفت: انتظار می‌رود در شمال شرق، شمال غرب، ارتفاعات البرز رگبار، گاهی رعد و برق و در دامنه‌های آن بارش پراکنده روی دهد.

این کارشناس سازمان هواشناسی تاکید کرد: وزش باد شدید در برخی از نقاط شرق کشور طی امروز و فردا (۲۱ و ۲۲ خرداد) پیش‌بینی می‌شود افزون بر این از امروز تا روز چهارشنبه (۲۳ خرداد) بخش‌های مرکز و شرق خلیج فارس و دریای عمان مواج خواهند بود. همچنین نیمه غربی دریای عمان از چهارشنبه بعد از ظهر آرام می‌شود.

مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در پایان در مورد شرایط جوی تهران اظهار کرد: فردا (۲۲ خرداد) آسمان تهران ابری، گاهی همراه با افزایش ابر، رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید پیش بینی می شود. بیشترین و کمترین دمای تهران ۳۳ و ۲۳ درجه سانتیگراد خواهد بود همچنین آسمان تهران در روز چهارشنبه (۲۳ خرداد) صاف، در بعد از ظهر همراه با افزایش ابر با احتمال رگبار باران و وزش باران با بیشترین و کمترین دمای ۳۲ و ۲۲ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید