طراحی و توسعه بازی های ویدئویی توسط یک تیم استارتاپی

    کد خبر :300053

دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی قزوین موفق به تشکیل یک استودیوی طراحی و توسعه بازی های ویدئویی شدند.

پیمان قربانزاده موسس تیم استارتاپی «ملودی گیم» اظهار کرد: ملودی گیم یک استودیوی ساخت بازی های هدفمند با رویکرد تجاری است که موفق به راه اندازی آن در قالب تیم استارتاپی شدیم.

وی با اشاره به هدف از تشکیل این تیم استارتاپی گفت: با توجه به استفاده روزافزون مردم از گوشی های هوشمند، عمده هدف ما با این استارتاپ دور کردن مردم از دغدغه های روزمره و آشفتگی های فکری است، ضمن اینکه ما اعتقاد داریم بازی ها می توانند به تقویت استعداد انسانها کمک کنند.

قربانزاده با بیان اینکه این بازیها قابل نصب روی دستگاههای هوشمند اندروید و IOS هستند، بیان داشت: برای طراحی بازیها سعی می کنیم پیاده سازی المان ها و مکانیک های بازی طوری باشد که بازیکن براحتی بتواند تعامل خوبی با بازی برقرار کند و همچنین همواره در صدد بوده ایم که از گرافیک های معنا داری در بازی ها استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه در طراحی بازیها به قوانین و اصول حرفه ای رقابت پایبند هستیم، خاطر نشان کرد: در ساخت بازی ها با توجه به عمکرد در نوآوری سعی می کنیم از مکانیک های جدید و همچنین پرطرفدار با تلفیق ایده های جدید خودمان بهره ببریم تا از حیث گیم پلی در عین معمولی بودن تجربه هیجان انگیزی را برای بازیکنان خلق کنیم.

فارغ التحصیل دانشگاه آزاد قزوین ادامه داد: در حال طراحی و پیاده سازی یک بازی در سبک اکشن – رانندگی هستیم که شهریور ماه امسال قابل دانلود باشد. در کنار این ها روی یک پروژه عظیم گیم فای کردن فروشگهاهای اینترنتی کار می کنیم که ان شاءالله در آینده ای نزدیک از آن رونمایی می کنیم.

به گفته قربانزاده، در صدد هستیم شرکتی برای تیممان به ثبت برسانیم تا در مسیر دانش بنیانی حرکت کنیم.

به گزارش مهر، این تیم استارتاپی از شش نفر(برنامه نویس و توسعه دهنده بازی، برنامه نویس سرور، گرافیست، موشن دیزاینر، نقاش دیجیتال، آهنگساز) تشکیل شده است که پیمان قربانزاده موسس و مدیر تیم و توسعه دهنده و محمد مرتضائی برنامه نویس و سرپرست تیم است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید