خانم بازیگر: مردم با دیدن “ستایش 3” شگفت زده می‌شوند!

    کد خبر :299975

بازیگر سریال “ستایش ۳” گفت: من تا به حال در هر کاری بازی کرده ام موفق بوده است. من معتقدم این فصل از سریال ستایش با توجه به روایت آن بسیار جذابتر و گیراتر از دو فصل گذشته خواهد بود.
فریبا نادری بازیگر سینما و تلویزیون درخصوص فعالیت های اخیر خود در عرصه بازیگری طی سال 97 گفت: هم اکنون مشغول بازی در سریال “ستایش 3” به کارگردانی “سعید سلطانی” هستم و به جز آن هنوز کاری را قبول نکرده ام.

وی درباره روند فیلمبرداری این سریال افزود: خوشبختانه همه چیز به خوبی سپری شده و گروه سازنده ستایش شبانه روز مشغول فیلمبرداری و تولید این مجموعه تلویزیونی هستند.

بازیگر سریال تلویزیونی “فاکتور هشت” درباره پیش‌بینی خود از موفقیت سریال ستایش3 تاکید کرد: ستایش سریالی مردمی است و خود مردم از تلویزیون و تولیدکنندگان این اثر خواستند تا فصل سوم آن ساخته شود و با توجه به شرایط تولید مطمئنم نه تنها مردم این سریال را دوست خواهند داشت بلکه از دیدن این فصل شگفت زده می شوند.

وی در همین راستا افزود: من تا به حال در هر کاری بازی کرده ام موفق بوده است. من معتقدم این فصل از سریال ستایش با توجه به روایت آن بسیار جذابتر و گیراتر از دو فصل گذشته خواهد بود.

بازیگر سریال “مروارید سرخ” درباره نقش خود در فصل سوم سریال ستایش ادامه داد: من همچنان ادامه شخصیت پری‌سیما را در این سریال ایفا می‌کنم و همچون ستایش2 همان روند قبلی ادامه دارد. تغییر چندانی در شخصیت پری‌سیما وجود ندارد و این کاراکتر با همان ثبات به کار خود ادامه می دهد.

نادری با اشاره به همزمانی فیلمبرداری ستایش3 با ماه مبارک رمضان خاطرنشان کرد: با توجه به فشردگی کار، فیلمبرداری ستایش3 شبانه روزی ادامه دارد و با توجه به اینکه این روزها مصادف با ماه مبارک رمضان شده عوامل و بازیگران با زبان روزه به کارشان ادامه می دهند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید