آخرین خبرها از پخش مسابقات جام جهانی در سینماها

    کد خبر :299948

سخنگوی شورای صنفی نمایش از آخرین جزئیات پخش مسابقات جام جهانی فوتبال در سینماها خبر داد.

غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش در مورد نمایش بازی های جام جهانی 2018 در سینماها گفت: هنوز مجوز نمایش مسابقات جام جهانی روسیه در سالن‌های سینمایی از سوی وزارت ارشاد صادر نشده و تا پایان هفته جواب نهایی اعلام خواهد شد. ما هم منتظر تایید نهایی هستیم تا بتوانیم برنامه های لازم برای نمایش را به سینما ها اعمال کنیم.

وی در خصوص نمایش تعداد بازی در سینماها اظهار داشت:تصمیم داریم شش بازی را نمایش دهیم که باز هم نهایی شدن تعداد نمایش ها به تصمیم وزارت ارشاد موکول می شود.

فرجی در ادامه درخصوص اعتراض فیلمسازان به نمایش بازی ها در سینما بیان کرد: با وجود اینکه فیلمسازان نسبت به بازی ها اعتراض داشتند اما ما درخواست نمایش بازی های جام جهانی 2018 را صادر کردیم تا وزارت ارشاد تصمیم نهایی را در مورد آن بگیرد.

وی ادامه داد: رایزنی‌های لازم با نیروی انتظامی انجام شده و نیروی انتظامی موافقت و تمایل خود را برای برگزاری این برنامه در سینماها اعلام کرده است اما ما همچنان منتظر مجوز رسمی و مکتوب نیروی انتظامی هستیم.

فرجی ادامه داد: قیمت پیشنهادی سینماداران برای هر سانس برای هر نفر ۲۰ هزار تومان است البته ممکن است این قیمت تغییر کند اما قطعاً از ۲۰ هزار تومان بیشتر نخواهد بود.

وی گفت: براساس آخرین مذاکرات نمایش بازی های فوتبال در پردیس های سینمایی که 5 سالن دارند فقط در 2 سالن میسر است.

سخنگوی شورای صنفی نمایش با بیان این مطلب که جدول تعیین سالن‌های سینمایی به‌زودی منتشر می‌شود، خاطرنشان کرد: چارتی هم برای نمایش بازی ها در نظر گرفتیم که در صورت تایید مجوز از سوی وزارت ارشاد تا پایان هفته اطلاع رسانی خواهیم کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید