آغاز اردوی تیم ملی تکواندو پسران برای حضور در بازی‌های آسیایی

  • ورزشی
  • شنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ ۱۱:۱۴
    کد خبر :298597

اردوی تیم‌ملی تکواندو کشورمان برای شرکت در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ از امروز (شنبه ) با حضور ۲۴ هوگوپوش در فدراسیون تکواندو کشورمان آغاز شد.

به گزارش بازتاب و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، هجدهمین دوره بازی‌های آسیایی 2018 در بخش تکواندو (پومسه و کیوروگی) از 28 مردادماه تا یکم شهریورماه در “جاکارتا” اندونزی برگزار می‌شود.

برهمین اساس و با اعلام فریبرز عسکری سرمربی تیم‌ملی، اردوی ملی‌پوشان کشورمان از امروز (شنبه 19 خردادماه) با حضور 24 تکواندوکار آغاز شد.

فرزان عاشورزاده، آرمین هادی‌پور، محمد کاظمی، مهدی اسحاقی، ابراهیم صفری، محمدحسن پلنگ افکن، مهدی یوسفی، امیرحسین خانلو، سروش احمدی، حمیدرضا هادیان، امیرمحمد بخشی، ابوالفضل یعقوبی، میرهاشم حسینی، سینا بهرامی، مهدی خدابخشی، عرفان ناظمی، احمد محمدی، امیرحسین ساسان، مهدی جلالی، سجاد مردانی، سعید رجبی، مرتضی شیری، فرشاد قیاسی و حسین قربان‌زاده نفراتی هستند که به اردوی تیم‌ملی راه پیدا کردند.

گفتنی است؛ هدایت این تیم برعهده فربرز عسکری به عنوان سرمربی و علی محمد بسحاق و حسن فلاحی راد به عنوان مربی می‌باشد.

همچنین با اعلام مهرو کمرانی سرمربی تیم‌ملی تکواندو کشورمان رقابت‌‌های انتخابی درون اردویی برای مشخص شدن نفرات اعزامی در دو وزن 53- و 57- کیلوگرم، فردا (یکشنبه 20 خردادماه) در فدراسیون تکواندو کشورمان برگزار خواهد شد.

الهه شیدایی و مهسا پورمیرزای در وزن 53- کیلوگرم و طیبه پارسا، زهرا شیدایی، پریسا جوادی و کوثر اساسه در وزن 57- کیلوگرم نیز به مصاف یکدیگر می‌روند.

**پیش از این قرار بود اساسه در وزن 53- کیلوگرم مبارزه کند که با موافقت کمرانی او نیز در وزن 57- کیلوگرم بر روی شیاپ‌چانگ می‌رود.

در وزن 67- کیلوگرم نیز ملیکا میرحسینی در صورت اخذ مجوز از جراح متخصص بدلیل عملکرد قابل قبول در مسابقات قهرمانی آسیا می تواند در مسابقات انتخابی حضور پیدا کرده و با کیمیا علیزاده به رقابت بپردازد.

همچنین پیش از این نیز ناهید کیانی و زهرا پوراسماعیل با کسب مدال در بیست و سومین دوره رقابت‌های قهرمانی آسیا جواز حضور در بازی‌های آسیایی را کسب کردند.

گفتنی است؛ هدایت این تیم برعهده مهرو کمرانی به عنوان سرمربی و ریحانه فولادی به عنوان مربی است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید