لپ تاپ مجهز به ویندوز ۱۰ با ۲ نمایشگر

    کد خبر :298413

شرکت ایسوس لپ تاپ جدیدی را در نمایشگاه کامپیوتکس ۲۰۱۸ تایوان در معرض دید قرار داده که اگر چه مجهز به ویندوز ۱۰ است، اما در آن به جای صفحه کلید از دو نمایشگر استفاده شده است.

به گزارش بازتاب به نقل از ویندوز سنترال، لپ تاپ یادشده که پروژه پریکاگ نام گرفته یک مدل مفهومی است که به احتمال زیاد تولید عمومی آن از سال ۲۰۱۹ آغاز می شود.

علاقمندان می توانند از هر یک از دو نمایشگر لپ تاپ یادشده برای انجام امور مختلفی استفاده کنند و به عنوان مثال یکی از نمایشگرها را به صفحه کلید مبدل کنند و نمایشگر دیگر را به ابزاری برای اجرای بازی یا برنامه های مختلف مبدل سازند.

گفته می شود شرکت لنوو هم به دنبال تولید لپ تاپ مشابهی است که از نظر امکانات مشابه با لپ تاپ یوگا بوک همین شرکت است. لپ تاپ یادشده مجهز به یک نمایشگر بوده و در کنار آن به جای یک نمایشگر ال سی دی دیگر از صفحه ای سازگار با قلم های الکترونیک به منظور تایپ و نگارش انواع مطلب استفاده شده است.

به احتمال زیاد در این لپ تاپ به جای پردازنده اتم از جدیدترین سخت افزارهای تولیدی شرکت اینتل استفاده می شود. مایکروسافت امیدوار است با پشتیبانی از تولید چنین لپ تاپ هایی میزان استفاده از ویندوز ۱۰ و مقبولیت آن را افزایش دهد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید