فرمانده انتظامی غرب استان تهران خبر داد

انهدام باند کیف قاپان در بهارستان/ کشف بیش از 195 کیلوگرم تریاک در شهریار

    کد خبر :297879

فرمانده انتظامی غرب استان تهران از دستگیری اعضای باند 4 نفره کیف قاپان حرفه ای با 195 فقره سرقت در بهارستان خبر داد.

به گزارش ایسنا، سردار محسن خانچرلی در تشریح این خبر گفت: با شکایت تعدادی از شهروندان ساکن شهرستان بهارستان در خصوص کیف قاپی و سرقت گوشی های تلفن همراه، پرونده ای در پلیس آگاهی تشکیل و تیمی از کارآگاهان برای شناسایی سارق یا سارقان وارد عمل شدند.

وی افزود: در بررسی های انجام شده از مالباختگان و شاهدان مشخص شد که تمامی سرقت ها از سوی چهار نفر با سه دستگاه سواری زانتیا، پژو 405 و پراید انجام می شود که با به دست آمدن مشخصات ظاهری متهمان، اقدامات برای دستگیری آنان آغاز شد.

وی ادامه داد: ماموران با راهنمایی شاکیان، بررسی سرنخ‌های موجود و استفاده از شیوه‌های نوین موفق به شناسایی مخفیگاه سارقان شدند و با کنترل نامحسوس مخفیگاه متهمان و جمع‌آوری مستندات کافی با هماهنگی مقام قضائی، آنان را در اقدامی غافلگیرانه دستگیر و در بازرسی از خودرو و محل، مقادیر زیادی اموال مسروقه شامل کیف زنانه، لپ تاپ، پاوربانک، لوازم آرایشی و … کشف کردند.

خانچرلی با بیان اینکه متهمان پس از دستگیری به پلیس آگاهی منتقل شدند، خاطرنشان کرد: متهمان در بازجویی های انجام شده به جرم خود مبنی بر 195 مورد کیف و گوشیقاپی در شهرستان‌های بهارستان، اسلامشهر، شهریار و رباط کریم اعتراف کردند و تحویل مراجع قضائی شدند.

کشف 195 کیلو و 620 گرم تریاک در شهریار

فرمانده انتظامی غرب استان تهران همچنین از کشف 195 کیلو و 620 گرم تریاک در شهریار خبر داد و در این باره گفت: در راستای برخورد با قاچاقچیان و توزیع کنندگان موادمخدر، مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر در محور “شهریار – ملارد” حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودرو سمند مشکوک شدند.

وی افزود: ماموران پس از تعقیب و گریز کوتاهی موفق شدند خودرو را متوقف و در بازرسی از صندوق عقب خودرو 195 کیلو و 620 گرم تریاک را کشف کنند.

براساس گزارش سایت پلیس، فرمانده انتظامی غرب استان تهران با اشاره به اینکه در این راستا یک دستگاه خودرو توقیف شد، خاطر نشان کرد: در این رابطه دو نفر دستگیر و به همراه مواد مکشوفه به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید