معاون امور اجتماعی بهزیستی استان تهران پیشنهاد کرد

افزایش ۱۰ تا ۱۹ درصدی «شهریه» مهدهای کودک‌ تهران

    کد خبر :297767

معاون امور اجتماعی بهزیستی استان تهران از پیشنهاد افزایش ۱۰ تا ۱۹ درصدی شهریه مهدهای کودک‌ و مراکز شبه خانواده در سال ۹۷ خبر داد.

احمد خاکی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره میزان افزایش شهریه مهدهای کودک‌ و مراکز شبه خانواده در سال جدید گفت: براساس جلساتی که با تعزیرات، کانون مهدها، وزارت صنعت و معدن و … برگزار شده است و بر اساس نرخ تورم، نرخ شهریه جدید را به سازمان بهزیستی پیشنهاد دادیم و منتظر تایید و ابلاغ آن از سوی سازمان بهزیستی هستیم.

وی با اشاره به پیشنهاد افزایش ۱۰ تا ۱۹ درصدی شهریه مهدهای کودک و مراکز شبه خانواده در استان تهران، اظهار کرد: پیشنهاد افزایش نرخ شهریه مهدکودک‌ها و مراکز شبه خانواده بر اساس منطقه جغرافیایی آنها مطرح شده است و براساس مناطق مختلف در استان تهران، ۱۹ ، ۱۵ و ۱۰ درصد خواهد بود.

معاون امور اجتماعی بهزیستی استان تهران با بیان اینکه پیشنهاد سازمان بهزیستی برای افزایش نرخ شهریه این مراکز در منطقه شمیرانات ۱۹ درصد بوده است، تصریح کرد: البته نرخ های مذکور، پیشنهاد ما به سازمان بهزیستی بوده و هنوز تصویب نشده است. با این حال نرخ شهریه مهدهای کودک و مراکز شبه خانواده در هر منطقه متفاوت خواهد بود و بر اساس آنها سازمان بهزیستی نرخ سال آینده را در آینده‌ای نزدیک اعلام خواهد کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید