تبدیل قصر شیرین به منطقه آزاد منتفی نیست

    کد خبر :297000

مدیر هماهنگی امور مناطق ویژه اقتصادی گفت: تبدیل منطقه ویژه اقتصادی قصر شیرین به منطقه آزاد تجاری – صنعتی منتفی نشده است و همچنان در دستور کار قرار دارد.

جعفر آهنگران در گفتگو با مهر، با تکذیب خبر منتفی شدن تبدیل قصر شیرین به منطقه آزاد، گفت: آیین نامه ای در هیات وزیران در خصوص سلامت اداری به تصویب رسیده است که بنا به پیشنهادات دستگاه های مختلف قرار شد مناطق ویژه اقتصادی که از سال ۸۹ ایجاد شده اند، توسط استانداران فعال شوند که از جمله آنها می توان به مناطق ویژه اقتصادی میرجاوه در سیستان و بلوچستان، بانه و مریوان در کردستان و قصرشیرین در کرمانشاه اشاره کرد.

وی ادامه داد: بعد از ارائه لایحه دولت به مجلس در خصوص ایجاد ۸ منطقه آزاد تجاری- صنعتی و ۱۳ منطقه ویژه اقتصادی، قرار است مناطق ویژه اقتصادی میرجاوه، بانه، مریوان و قصر شیرین نیز به منطقه آزاد تجاری- صنعتی تبدیل شوند.

مدیر هماهنگی امور مناطق ویژه اقتصادی تاکید کرد: بنابراین تبدیل منطقه ویژه اقتصادی قصرشیرین به منطقه آزاد تجاری-صنعتی همچنان پابرجاست و بررسی این لایحه در مجلس در دستور کار قرار دارد.

این مقام مسئول افزود: در روند بررسی ایجاد ۸ منطقه آزاد تجاری، تبدیل وضعیت قصرشیرین از «منطقه ویژه اقتصادی» به «منطقه آزاد تجاری» پیشرفت بهتری نسبت به ۷ منطقه آزاد دیگر دارد به طوری که نقشه منطقه آزاد تجاری قصرشیرین در کارگروه بازرگانی کمیسیون اقتصادی مجلس به تصویب رسیده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید