بیش از ۱۴۵ هزار نفر با متروی تهران به نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم رفتند

    کد خبر :296717

در مجموع روزهای برگزاری بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم، ۱۴۵ هزار و ۳۷۵ نفر از ساعت ۱۷ تا ۲۴ با مترو به مصلی امام خمینی (ره) عزیمت کردند.

به گزارش ایسنا و بنابر اعلام مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه، متروی تهران از روز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۹۷ همزمان با افتتاح نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم ساعت مسافرگیری خود را در خطوط یک و سه مترو افزایش داد که این خدمات رسانی تا روز ‍پایانی نمایشگاه (۱۳ خردادماه ۹۷) ادامه داشت و در این راستا ۱۲۰ حرکت به برنامه اعزام قطار در خط یک و ۱۷۰ حرکت به برنامه اعزام قطار در خط سه افزوده شد.

قرار گرفتن دو ایستگاه مصلی امام خمینی‌(ره) و ایستگاه شهید بهشتی در خطوط ۱ و ۳ متروی تهران، در ضلع شمال و جنوب مصلی تهران باعث شده بود تا مترو بهترین وسیله حمل و نقل عمومی برای رسیدن به نمایشگاه بین المللی قرآن کریم باشد؛ لذا به منظور تسهیل در تردد بازدیدکنندگان نمایشگاه قرآن، ساعت فعالیت متروی تهران در این ایام یک ساعت و نیم افزایش یافت.

آمارهای شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه نشان می‌دهد که ۶۸ هزار و ۳۳ نفر از طریق ایستگاه مصلی امام خمینی (ره) و ۷۷ هزار و ۳۴۲ نفر از طریق ایستگاه شهید بهشتی به نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم رفتند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید