«هیوندای» برای ساخت کارخانه جدید در آمریکا سرمایه گذاری می کند

  • خودرو
  • سه شنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۷ ۱۶:۰۸
    کد خبر :296376

کمپانی خودروسازی هیوندای برای راه اندازی یک کارخانه جدید در آلاباما ایالات متحده آمریکا، یک سرمایه گذاری هنگفت 388 میلیون دلاری انجام خواهد داد.

به گزارش پرشین خودرو، شرکت خودروسازی “هیوندای” به عنوان یکی از موفق‌ترین خودروسازان خارجی در خاک ایالات متحده آمریکا، تصمیم گرفته است تا با سرمایه گذاری 388 میلیون دلاری خود در “آلاباما”، یک کارخانه جدید اختصاصی برای تولید موتور و همچنین بروزرسانی پیشرانه‌های فعلی این شرکت راه اندازی کند. این خبر کاملا مورد تایید است، زیرا رئیس هیئت مدیره کمپانی خودروسازی هیوندای در یک مراسم و با حضور فرماندار “آلاباما” این خبر را مطرح کرده است تا به توسعه محصولات هیوندای و همچنین حمایت بیشتر از محصولاتی همچون “سوناتا”، “النترا” و همچنین شاسی بلند “سانتافه” کمک کند.

از 388 میلیون دلار سرمایه گذاری شده، تقریبا 40 میلیون دلار آن برای طراحی و ساخت سرسیلندرهای جدید موتور استفاده خواهد شد که به همراه سایر بخش‌ها در یک کارخانه بزرگ به مساحت 260 هزار فوت مربع قرار می‌گیرد. کار ساخت این کارخانه باید تا ماه نوامبر 2018 به پایان برسد و تا اواسط 2019 میلادی عملیاتی شود که بعد از شروع فعالیت، حدود 50 شغل جدید برای افراد محلی ایجاد خواهد شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید