رئیس پلیس‌راه استان زنجان:

رانندگان، تعطیلات را حادثه‌ساز نکنند

    کد خبر :296235

رئیس پلیس‌راه استان زنجان تاکید کرد: رانندگانی که قصد تردد در جاده‌ها طی تعطیلات پیش رو را دارند، این ایام را به کام خود و دیگران تلخ نکنند.

‌سرهنگ علی‌اصغر شیرمحمدی در گفت‌وگو با ایسنا، ‌با اشاره به اینکه تعطیلات پیش رو باعث شده است تا دوباره شاهد تردد قابل توجه خودروها در محورهای مواصلاتی استان زنجان باشیم، افزود: در این ایام که جاده‌ها بار ترافیکی سنگینی را نسبت به سایر روزها تحمل می‌کنند، انتظار می‌رود رانندگان بیش از همیشه نسبت به رعایت قوانین اهتمام بورزند.

وی با بیان اینکه نادیده گرفتن قوانین به‌ویژه در ایام پرتردد سال، همواره حوادث تلخ و جبران‌ناپذیری را رقم زده است، تصریح کرد: متاسفانه در تعطیلات نوروزی امسال شاهد وقوع حوادث رانندگی بی‌شماری بودیم که باعث شد تا برخی از هم‌وطنان، جان خود را در این حوادث از دست بدهند، لذا امیدواریم این حوادث تلخ در تعطیلاتی که پیش رو داریم، تکرار نشود.

این مسئول با یادآوری اینکه علی‌رغم هشدارهای داده شده، باز هم شاهد بروز سانحه رانندگی منجر به فوت در محورهای مواصلاتی استان زنجان بودیم، اظهار کرد: این حادثه تلخ که دیروز در جاده خدابنده ـ بیجار اتفاق افتاد، باعث شد تا سه نفر از هم‌وطنان‌مان جان خود را در آغازین روز ایام تعطیلی که در آن قرار داریم از دست بدهند و یک نفر نیز برای دریافت خدمات درمانی به بیمارستان منتقل شود.

رئیس پلیس‌راه استان زنجان با اشاره به اینکه علت وقوع این حادثه تلخ رانندگی، انحراف به چپ ناشی از سبقت غیرمجاز خودروی سواری بوده است، خاطرنشان کرد: متاسفانه بعد از برخورد این خودروی سواری با کامیون ولوو، سه سرنشین آن جان باخته و یکی از سرنشینان نیز برای دریافت خدمات درمانی به بیمارستان منتقل شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید