روایت بازیگر «مختارنامه» از شب‌های قدر

    کد خبر :295975

بازیگر سریال “مختارنامه” گفت: شب‌های قدر و ماه مبارک رمضان روزها و ماهی مبارک و بی نظیر برای هر انسانی هستند. شب قدر دین و دنیای من و هیچ وقت این شب های عزیز را از دست نخواهم داد.

به گزارش میزان:انوش معظمی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون،با اشاره به فرارسیدن شب‌های قدر در خصوص علاقه خود برای حضور در شب‌ زنده‌داری های این شب‌ها گفت: قطعاً و بدون شک همیشه و همه ساله در مراسم شب‌های قدر و شب زنده‌داری این شب‌ها شرکت می‌کنم. هر چند اگر سر کار باشم شاید مجبور شوم پشت صحنه شب‌زنده داری کنم.

بازیگر نقش حرمله با اشاره به علاقه خود به حضور در تکایا و مساجد در شب‌های قدر ادامه داد: طی سالیان گذشته به هیات های محل خودمان می رفتم اما این روزها مشغله اجازه نمی دهد مکان مشخصی را انتخاب کنم. اگر در نزدیکی خانه هیات یا تکیه ای باشد به آنجا می روم تا شب قدر را صبح کنم.

بازیگر سریال “مختارنامه” درباره احتمال حضور خود در سریالی با محوریت زندگی امام علی (ع) اضافه کرد: امام علی (ع) مولای تمامی مسلمین جهان است و من اگر کاری با مضمون زندگی آن عزیز بزرگوار باشد بی دریغ تمام انرژی خود را برای آن خواهم گذاشت. من همواره دغدغه بازی در فیلمی با محوریت داستانی زندگی مولای متقیان را داشته و دارم.

وی خود را فردی مذهبی دانست و اضافه کرد: به عنوان فردی مذهبی دوست دارم در آثاری مذهبی هم بازی کنم. حال ممکن از همچون مختارنامه نقشی منفی داشته باشم. مهم نقش مثبت و منفی بازی کردن من نیست. مهم آن است که آن مجموعه مفهوم درست تاریخی آن زمان را بیان کند. به عنوان مثال سریال “امام علی (ع)” نمونه کامل و واضح اثری است که من آرزو دارم در آن بازی کنم

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید