شانس مدال در تمامی اوزان کشتی فرنگی‌

  • ورزشی
  • سه شنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۷ ۹:۴۴
    کد خبر :295958

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: شرایط اردونشینان و توان روحی و جسمی ملی پوشان به گونه‌ای است که در تمامی اوزان شانس مدال داریم.

علی اشکانی در حاشیه دومین اردوی تیم ملی کشتی فرنگی برای حضور در بازیهای آسیایی به مهر گفت: خوشبختانه ظرفیت و پتانسیل موجود ما هم اکنون در اردوهای تیم ملی در اختیار ما هستند به گونه ای است که هر ۶ نماینده ایران در بازی‌های آسیایی توان کسب مدال را دارند و بدون شک باید همه آنها را روی سکو ببینیم.

وی در واکنش به برخی انتقادات از وضعیت کنونی کشتی فرنگی ادامه داد: مصاف دیدنی تمام سرمایه‌های کشتی ایران را در مرحله نهایی انتخابی تیم ملی دیدیم و من بر خلاف نظر بسیاری از منتقدان که معتقدند آینده مبهمی در انتظار کشتی است، بر این باورم که فرنگی کاران توانستند با پیکارهای حساس و جذاب در رقابتهای انتخابی، آینده خوبی را برای اهالی کشتی ترسیم کردند.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی در خصوص پیش بینی عملکرد ملی پوشان در بازیهای آسیایی جاکارتا افزود: مطمئنا کسب مدال طلا در بازیهای آسیایی کار ساده ای نیست اما من به تمامی بچه ها خوشبین هستم، چراکه تمامی ملی پوشان برای حضور در این میدان آسیایی لحظه شماری می کنند تا توانایی خودشان را برای اثبات جایگاه در ترکیب تیم ملی نشان دهند.

اشکانی با تاکید بر توجه ویژه به جوانان و لزوم میدان دادن به این نفرات گفت: فرنگی کاران جوان و باانگیزه که بعد از بازیهای المپیک ریو وارد عرصه بزرگسالان شدند باید همچنان فرصت میدان دیدن و کسب تجربه داشته باشند و مطمئنا شورای فنی و همچنین کادر فنی این فرصت را به فرنگی کاران جوان و آینده دار خواهد داد. البته نباید از ضرورت حضور در تورنمنت های بین المللی به سادگی گذشت چراکه این میادین تدارکاتی می تواند در موفقیت در بازیهای آسیایی و پیکارهای جهانی بسیار تاثیرگذار باشد.

وی در پایان اظهار داشت: با توجه به برنامه های تیم ملی برای حضور در بازیهای آسیایی و پیکارهای قهرمانی جهان، فرنگی کاران تیم ملی پنج اردو تا بازیهای آسیایی و ۹ اردوی تا رقابتهای جهانی را پیش رو دارند. ضمن اینکه سه تورنمنت بین المللی نیز در دستور کار اردونشینان تیم ملی است.

اردوی تیم ملی کشتی فرنگی برای حضور در بازی های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا ار روز ۱۲ خرداد ماه آغاز شده و تا ۲۲ خردادماه در خانه کشتی تهران پیگری می شود که اسامی اردونشینان تیم ملی به به شرح زیر است:

۵۵ کیلوگرم: مسلم نادری خادم (خراسان رضوی) رضا خدری (البرز) رامین باستان (تهران)
۶۰ کیلوگرم: مهرداد مردانی (خوزستان) محمد فقیری (تهران) رضا عباسی (البرز)
۶۳ کیلوگرم: محسن حاجی پور (مازندران) محمد نوربخش (تهران)
۶۷ کیلوگرم: محمدرضا گرایی (فارس) حامد تاب (خوزستان)
۷۲ کیلوگرم: علی ارسلان (مازندران) اصغر عالی محمدی (خوزستان) برومند اصلان (مرکزی)
۷۷ کیلوگرم: پژمان پشتام (تهران) محمدعلی گرایی (فارس)
۸۲ کیلوگرم: یوسف قادریان (البرز) کیوان رضایی (فارس)
۸۷ کیلوگرم: حسین نوری (البرز) مهدی فلاح (تهران) مهدی بالی (مازندران)
۹۷ کیلوگرم: علی اکبر حیدری (قم) امیرحسین حسینی (مازندران)
۱۳۰ کیلوگرم: مهدی نوری (اردبیل) شهاب قوره جیلی (تهران) بهنام مهدی زاده (تهران) مسعود نعمت چگانی (خوزستان)
سرمربی: علی اشکانی
مربیان: محمدعلی چمیانی – مهرزاد اسفندیاری فر- داود گیل نیرنگ- داود اخباری
سرپرست: سید موسی طباطبایی

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید