افتتاح پروژه احداث مسجد و مجتمع فرهنگی ولیعصر(عج) همزمان با عید فطر

    کد خبر :295693

سرپرست سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران، از افتتاح پروژه احداث مسجد و مجتمع فرهنگی حضرت ولیعصر(عج) همزمان با عید سعید فطر خبر داد.

به گزارش ایسنا، مهندس یوسف متقی با اشاره به اتمام عملیات اجرایی احداث مسجد و مجتمع فرهنگی حضرت ولیعصر(عج)، بهره برداری از این پروژه را زمینه ساز توسعه فضاهای فرهنگی و مذهبی در بخش مرکزی پایتخت (موسوم به قلب فرهنگی شهر تهران) دانست و یادآور شد مسجد و مجتمع فرهنگی- مذهبی حضرت ولیعصر (عج) با زیر بنای بیش از ۲۵هزار مترمربع و در زمینی به مساحت ۴۶۰۰ مترمربع ساخته شده است؛ سازه این مسجد از نوع اسکلت فلزی بوده و شامل ۷ طبقه می باشد.

بنا براعلام روابط عمومی معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، وی پارکینگ ۳ طبقه با ظرفیت ۱۶۸ دستگاه خودرو، واحدهای اداری، سالن آمفی تئاتر با ظرفیت ۳۸۴ نفر، سالن غذاخوری با ظرفیت ۵۴۵ نفر و شبستان هایی ویژه آقایان و خانم ها را به عنوان بخشی از امکانات این مجتمع برشمرد و اضافه کرد: کتابخانه مسجد و مجتمع فرهنگی حضرت ولیعصر(عج) از ظرفیت پذیرش حدود ۲۲۰ نفر برخوردار بوده و ۴۶ چشمه سرویس بهداشتی در ۲ طبقه این مجموعه جانمایی و احداث شده است. آشپزخانه صنعتی آن ظرفیت آماده سازی ۱۵۰۰ پرس غذا در هر وعده را دارا می باشد. مسجد ولیعصر(عج) ۳ دستگاه آسانسور دارد و سیستم گرمایش و سرمایش آن به وسیله موتورخانه مرکزی و سیستم فن کویل دائر می باشد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید