پروژه پیشرفته iNEXt به زودی از سوی «ب ام و» رونمایی می شود

  • خودرو
  • دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۷ ۱۳:۱۸
    کد خبر :295645

کمپانی خودروسازی BMW با انتشار یک تصویر پیش نمایش، از پروژه خودران iNEXt صحبت می‌کند.

به گزارش پرشین خودرو، در این چند سال اخیر، شرکت خودروسازی BMW پروژه خودران خود را تحت عنوان iNEXt معرفی کرده است، اما با این وجود اطلاعات بسیار محدودی از این پروژه در دسترس قرار نگرفته است تا در زمان مناسب جزییات تکمیلی آن در اختیار مشتریان قرار گیرد. حال با انتشار یک تصویر پیش نمایش، به نظر می‌رسد که لحظه موعود فرا رسیده و شرکت خودروسازی BMW قصد دارد تا در سال جاری میلادی اولین محصول خود را برمبنای پروژه iNEXt رونمایی کند و در ادامه باتوجه به زمان انتشار این تصویر پیش نمایش، انتظار می‌رود که رونمایی رسمی این خودرو در نمایشگاه بین المللی پاریس انجام شود.

همانطور که گفتیم، هنوز اطلاعات دقیقی در رابطه با این پروژه منتشر نشده است، اما باتوجه به تصویر منتشر شده از سوی شرکت خودروسازی “ب ام و” به عنوان تصویر پیش نمایش، این احتمال وجود دارد که پروژه مذکور در قالب یک خودروی شاسی بلند نسبتا بزرگ رشد پیدا کرده باشد، ولی “ب ام و” برای طراحی ظاهری آن از خودروهای کانسپت خود استفاده می‌کند که برای کسب اطلاعات بیشتر، باید تا معرفی رسمی این خودرو و ارائه جزییات بیشتر آن از سوی شرکت سازنده صبر کنیم. هرچند در ادامه مروری کوتاه بر روی شایعات پیرامون خواهیم داشت.

همزمان با انتشار این تصویر پیش نمایش، گفته می‌شود که شرکت خودروسازی BMW تکنولوژی iNEXt را بر روی خودروی تمام الکتریکی iX3 مورد استفاده قرار خواهد داد که قرار است تا سال 2020 میلادی روانه بازار شود، هرچند پیش از این رئیس هیئت مدیره کمپانی خودروسازی BMW اعلام کرده بود که پروژه iNEXt یک اتومبیل تمام الکتریکی با فناوری‌های پیشرفته رانندگی خودکار خواهد بود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید