گفتگوی محرمانه «مودریچ» و «نیمار» بعد از بازی دوستانه

  • ورزشی
  • دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۷ ۱۳:۰۲
    کد خبر :295624

بعد از دیدار دوستانه دو تیم ملی فوتبال برزیل و کرواسی لوکا مودریچ از نیمار دعوت کرد که در تابستان به رئال مادرید ملحق شود.

به گزارش مهر، لوکا مودریچ و نیمار که در دیدار دوستانه دو تیم ملی فوتبال کشورشان یعنی کرواسی و برزیل که یکشنبه‏‌شب در آنفیلد مقابل هم قرار گرفتند، لباس‎هایشان را عوض کردند. اما این پایان داستان نبود و هافبک رئال مادرید، مودریچ، بعد از تعویض لباس به نیمار گفته «منتظرت هستیم»، چیزی که اشاره به شایعاتی دارد که ستاره برزیلی را به انتقال به رئال مادرید از پاری‎سن ژرمن نسبت می‎دهد.

در ویدئویی که از این دو بازیکن در پایان بازی در وب‎سایت‎ها منتشر شده کاملا می‌‏توان فهمید که این دو بعد از تعویض لباس دقایقی درباره موضوعی با هم صحبت می‏‌کنند. در تصاویر مشخص است زمانی که نیمار در حال امضای پیراهن برزیل برای مودریچ و بازیکن کروات هم در حال انجام همین کار است، به بازیکن پاری‎سن ژرمن می‏‌گوید منتظرت هستیم و نیمار هم با لبخندی به او پاسخ می‌دهد.

نیمار از مصدومیت بازگشته بود و توانست در دیداری که برزیل در آن ۲ بر صفر کرواسی را شکست داد گل بزند، در دیداری که ۹۹ روز بعد از آخرین بازی رسمی‎اش و مصدومیت در تیم پاریسی انجام می‏‌شد.

در دورانی که او مصدوم بود و فرصت بازی کردن در پاری‎سن ژرمن را نداشت هر روز شایعاتی جدید درباره مذاکره‏‌اش با تیمی جدید مطرح می‌‏شد که بیشتر این شایعات هم مربوط به رئال مادرید بود. حالا با این اتفاق احتمال پیوستن او به رئال بیش از پیش به نظر می‏‌رسد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید