کشف ۱۴۳ کیلوگرم هروئین از تانکر سوخت

  • حوادث
  • دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۷ ۱۰:۱۳
    کد خبر :295350

ماموران گمرک به کمک تیم سگ های مواد یاب و دستگاه کنترلی ایکس ری از یک دستگاه تانکر سوخت ۱۴۳ کیلو گرم هروئین کشف کردند که این میزان هروئین در کمین ماموران گمرک دوغارون و همکاری اداره اطلاعات با رصد دقیق و ردیابی محموله ها امروز کشف و توقیف شد.

ماموران گمرک پس از دریافت اطلاعات نسبت به رصد دقیق اطلاعات محموله ها و کنترل تانکرهای سوخت ورودی اقدام و در بررسی محموله های ورودی مقدار ۱۴۳ کیلوگرم هروئین جاسازی شده در داخل یک دستگاه تانکر سوخت را کشف و ضبط کردند.

این محموله که توسط گمرک دوغارون رد یابی شده بود توسط تیم سگهای مواد یاب وایکس ری پیشرفته گمرک و با هماهنگی و همکاری اداره اطلاعات تایباد رد یابی و منجر به کشف شده است.

جاسازی مواد مخدر در داخل تانکر سوخت یکی از پیچیده ترین روش های جاسازی به شمار می رود که امروزه کشف اینگونه جاسازی ها با استفاده از دستگاه های کنترلی ایکس ری پیشرفته که به تازگی گمرکات کشور به این دستگاه ها مجهز شده اند امکان پذیر شده است.

به گزارش مهر:گمرک ایران برترین گمرک جهان در مبارزه با قاچاق مواد مخدر در دنیا به شمار می رود که بر اساس ارزیابی سازمان جهانی گمرک رتبه نخست دنیا در مبارزه با قاچاق مواد مخدر را در سال های ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷ به خود اختصاص داده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید