چراغ سبز زیکو به تراکتورسازی

  • ورزشی
  • یکشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ ۱۳:۰۳
    کد خبر :294993

مذاکره مسئولان باشگاه تراکتورسازی با «فرانک رایکارد» سرمربی پیشین تیم ملی هلند و بارسلونا نتیجه‌ای نداشت تا این باشگاه ایرانی مذاکره با «زیکو» مربی برزیلی را جدی پیگیری کند.

به گزارش مهر، محمدرضا زنوزی همراه با مشاوران ورزشی خود در حال رایزنی برای انتخاب سرمربی جدید تراکتورسازی تبریز است. مالک باشگاه تراکتورسازی پس از انتخاب رضا مهاجری به عنوان مدیر سازمان فوتبال این باشگاه به دنبال جذب یکی از مربیان سرشناس خارجی است اما هنوز به توافق نهایی با گزینه های مدنظر نرسیده است.

یکی از این گزینه ها، فرانک رایکارد سرمربی پیشین بارسلونا و تیم ملی هلند بود اما مذاکره با این مربی به خاطر مبلغ بالا و درخواست‌های وی بی نتیجه ماند. به این ترتیب رایکارد از گردونه مربیان موردنظر باشگاه تراکتورسازی خارج شد.

گزینه دیگر مدنظر تراکتورسازی، زیکو ستاره سالهای دور برزیل است که سابقه کار در تیم های ژاپن، فنرباغچه ترکیه، بنیادکار ازبکستان، تیم ملی عراق را در کارنامه دارد. این مربی که به «پله سفید» شهرت دارد، مذاکرات مثبتی با مسئولان باشگاه تراکتورسازی انجام داده و برای حضور در ایران و نشستن روی نیمکت تراکتورسازی شانس خوبی دارد.

در کنار اسم زیکو به عنوان کاندیدای نشستن به عنوان سرمربی روی نیمکت تراکتورسازی تبریز نام مربیان دیگری نیز از کشورهای اروپایی به گوش می رسد که باید منتظر ماند چه اتفاقی در این باره رخ خواهد داد.

مالک باشگاه تراکتورسازی تبریز تصمیم دارد تکلیف سرمربی تیمش را تا چهارشنبه مشخص کند تا زمان آغاز تمرینات پیش فصل این تیم مشخص شود.

این در حالی است که تراکتورسازی با انتخاب رضا مهاجری به عنوان مدیر سازمان فوتبال این باشگاه، کار جذب بازیکنان جدید را شروع کرده است و تاکنون به صورت رسمی علیرضا نقی زاده، محمد طیبی و محسن فروزان را جذب کرده است. مهدی کیانی برای تمدید قرارداد و اکبر ایمانی هم برای حضور در تراکتورسازی با مهاجری به توافق رسیده اند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید