مدرسه «معین» تعطیل می‌شود؟

    کد خبر :294983

مادر یکی از دانش‌آموزان مدرسه معین با اشاره به اعلام خبر تعطیلی مدرسه گفت: به عنوان مادری که فرزندش در مدرسه‌ای که در آن حادثه رخ داده تحصیل می‌کند، روزهای غمگین و پر از استرسی را پشت سر می‌گذارم. به ما خبر رسیده که می‌خواهند مدرسه را تعطیل و دانش‌آموزان را به مدارس دیگری منتقل کنند، برخی از دانش‌آموزان از اتفاقی که در مدرسه‌شان رخ داده آسیب‌های روحی زیادی دیده‌اند که متاسفانه قابل جبران نیست، اما آیا مسئولان فکر نمی‌کنند که با تغییر مدرسه ممکن است سایر دانش‌آموزان نیز دچار آسیب شوند؟

رویداد 24 نوشت: این ولی دانش‌آموز با بیان اینکه تغییر مدرسه باعث می‌شود بچه‌ها دوستانشان را از دست بدهند، ادامه داد: اگر بخواهیم فرزندانمان را به مدرسه دیگری ببریم بازهم با مشکلات دیگری مواجه هستیم، اولیا سرشان را پایین می‌اندازند و می‌گویند از مدرسه … آمده‌ایم آیا فرزندمان را در مدرسه تان ثبت نام می‌کنید؟ جرم فرزندان ما چیست؟ جرم ما چیست؟ معتقدم نباید همه را با یک چوب بزنیم، باید بالغانه به مسائل نگاه کنیم و باهم مهربان باشیم.

این مادر در ادامه با بیان اینکه ما به عنوان اولیای دانش‌آموزان، به خاطر خودمان، به خاطر زحمات معلمان محترم مدرسه و به‌خاطر انسانیت از ادامه فعالیت مدرسه حمایت می‌کنیم، خاطرنشان کرد: سایر معلمان وارسته این مدرسه را چه با این وقاحت آشکار؟ تمام معلمان و کادر آموزشی مدرسه نیز روح‌‌شان از این مسئله آزرده است.

او با بیان اینکه هیچ عقل سلیمی با مجازات فرد خاطی مخالفتی ندارد، خاطرنشان کرد: با خانواده‌هایی که فرزندانشان درگیر این ماجرا بوده‌اند همدردیم و این عمل را یک فاجعه می‌دانیم، اما معتقدیم تعطیل کردن مدرسه به‌خاطر تخلف یک نفر کاری به دور از منطق است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید