آیا تونل زیرزمینی لس آنجلس موجب زمین لرزه می شود؟

    کد خبر :294924

شهروندان لس آنجلسی نسبت به ریسک ساخت تونل زیر زمینی ایلان ماسک که تحت پروژه بورینگ در دست ساخت است معترض شده اند.

به گزارش بازتاب به نقل از سی ان بی سی، برخی از شهروندان لس آنجلس نسبت به شرایط شهر خود نگرانند، آن ها مضطربند که همزمان با ساخت و بهره برداری از تونل زیرزمینی ایلان ماسک اتفاقاتی مثل زلزله و رانش زمین سلامتشان را تهدید کند.

جالب است بدانید هم اکنون رانندگان لس آنجلسی به طور میانگین 102 ساعت (برابر با بیشتر از چهار روز) در سال را در ترافیک گیر می کنند.

ایلان ماسک نیز بر اساس همین ترافیک و گیر افتادن شهروندان در ترافیک بود که پروژه تونل زیر زمینی را افتتاح کرد. پروژه ای که به گفته ایلان ماسک قرار است تمامی مشکلات مرتبط با ترافیک را حل کند و مسیرهایی آزاد را به شهروندان هدیه دهد.

اما درست همزمان با ماه مه، که ایلان ماسک جزئیات پروژه خود را افشا کرد، بسیاری از گروه های محلی مضطرب شدند و تصمیم گرفتند نسبت به این ماجرا معترض شوند. دو گروهی که بیش از بقیه معترضین فعالیت های قانونی را پیگیری می کنند اهالی بخش های غربی لس آنجلس هستند.

با وجود همه این ها به نظر می رسد شهردار لس آنجلس، اریک گارستیتی چندان مخالف پروژه نیست و حتی حمایت خود از فعالیت های ماسک را نیز اعلام کرده و این پروژه را گامی بزرگ در جهت پیشرفت این شهر می داند.

فراموش نکنیم که مقر اصلی پروژه اسپیس ایکس نیز در لس آنجلس قرار دارد. شهردار لس آنجلس نیز ضمن ستایش فعالیت های ایلان ماسک گفت حامی او خواهد ماند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید