ادعای رسانه های نزدیک به احمدی نژاد در مورد ارتباط کلاهی و ميرحسين

  • سیاسی
  • یکشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ ۱۱:۴۰
    کد خبر :294835

به دنبال کشته شدن کلاهی عامل انفجار دفتر حزب جمهوری، برخی رسانه های نزدیک به احمدی نژاد ادعاهایی در مورد حضور کلاهی در حزب جمهوری با نظر مثبت شهید بهشتی طرح کردند و تلویحاً مدعی ارتباطاتی بین کلاهی و میرحسین موسوی شدند.

به گزارش انتخاب، این رسانه ها از قول کلاهی آورده اند: «من (کلاهی) و موسوی هر دو با نظر مثبت [شهید] بهشتی به حزب رفتیم، موسوی به روزنامه جمهوری اسلامی رفت و حالا من اینجا هستم و در این شرایط و بعد موسوی وزیر امور خارجه و سپس نخست وزیر شد.»

اين رسانه ها در ادامه گزارش فاقد مستند خود، مي افزايند: «این قسمت آخر اعترافات نقل شده از طرف کلاهی جالب توجه است! آیا این ورود همزمان و مشابه کلاهی و موسوی به حزب جمهوری اسلامی در سال 1358 به قرینه می تواند به این معنا باشد که در راهیابی میرحسین موسوی به حزب جمهوری اسلامی و ارتقا وی شبهات جدی و برخی برنامه ریزی ها وجود داشته است؟»

این شبهات و ادعاها در حالی مطرح می شود که حجت الاسلام والمسلمين مسیح مهاجری عضو شورای مرکزی حزب جمهوری و از نجات یافتگان انفجار هفتم تير در گفتگو با خبرنگار سرويس سياسي «انتخاب» ، این مسائل را از اساس دروغ پردازی دانست و به منتشركنندگان اين گزارش كذب را به “حفظ الغیب” توصيه كرد.

حجت الاسلام والمسلمین مسیح مهاجری انتشار اين گزارش از قول کلاهی درباره ورود ميرحسين موسوی به حزب را از اساس كذب خوانده و در عين حال گفت: این دروغ است که کلاهی بانظر مثبت شهيد آيت الله بهشتی وارد حزب جمهوري شده است.

مديرمسئول روزنامه جمهوري اسلامي افزود: کلاهی در تشکیلات تهران حزب جمهوری تهران با آقاي مالکی کار می کرد و اساساً شهيد بهشتی او را نمیشناخت.

حجت الاسلام والمسلمین مسیح مهاجري در ادامه در مورد شخصيت شهيد مالكي نيز گفت: البته خود آقای مالکی از نیروهای مخلص انقلاب بود و به ظاهر پرفریب کلاهی نگاه کرده بود و از ارتباطات او خبر نداشت.

مدیرمسئول روزنامه جمهوری اسلامی تاکید کرد: آقای میرحسین موسوی ازمتدین ترین نیروهای حزب و مورد اعتماد کامل آقای بهشتی بود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید