والیبال ایران برای تکرار قهرمانی در جاکارتا کار سختی پیش رو دارد

  • ورزشی
  • شنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ ۱۴:۳۰
    کد خبر :294468

کارشناس والیبال درباره حضور تیم ملی والیبال «ب» در بازیهای آسیایی جاکارتا گفت: اگر هدف فدراسیون تکرار عنوان قهرمانی باشد کار سختی را در پیش خواهیم داشت.

به گزارش مهر، تیم ملی والیبال «ب» با هدایت جهانگیرسید عباسی در بازیهای آسیایی جاکارتا حضور خواهد داشت. تیم ملی والیبال ایران در دوره گذشته بازی ها عنوان قهرمانی را کسب کرده است.

مرتضی عهدی، کارشناس والیبال در گفتگو با خبرنگار مهر درباره انتخاب جهانگیر سید عباسی به عنوان سرمربی تیم ملی «ب» و انتقادهایی که به او وارد می شود بیان کرد: سید عباسی از خانواده والیبال است و با توجه به اینکه در سال ۹۳ تیم ارومیه را به فینال مسابقات برده است حرف برای گفتن خواهد داشت. سید عباسی و دستیارانش افراد کار نابلد و بی تجربه ای نیستند، باید کار به آنها سپرده شود و دید که چطور پیش می روند.

کارشناس والیبال در پاسخ به این سوال که تیم ملی دوره گذشته عنوان قهرمانی را کسب کرده است، آیا این عنوان با تیم «ب» تکرار خواهد شد یا خیر؟ گفت: کار سختی را در پیش داریم چرا که ژاپن برای کسب عنوان قهرمانی تیم خوبی را اعزام خواهد کرد، تیم های چین و کره جنوبی نیز همینطور.

وی با اشاره به فدراسیون والیبال خاطر نشان کرد: باید دید هدف فدراسیون چیست؟ اگر هدف کسب مدال طلا نیست هیچ اشکالی ندارد که تیم «ب» به این بازی ها اعزام شود. تیم جوان است و ان شالله که نتایج خوبی را کسب می کند ولی اگر هدف فدراسیون تکرار عنوان قهرمانی است کار بسیار سختی را در پیش خواهیم داشت چراکه هم زمان کافی را در اختیار نداریم و نیز کولاکوویچ بازیکنان اصلی را در اختیار تیم ملی قرار نداد.

مرتضی عهدی درباره نتایج تیم ملی والیبال در لیگ ملت ها نیز گفت: نتایج تیم ملی در هفته نخست رقابت ها، مخصوصا باخت مقابل ژاپن خوشایند نبود. دلیل اصلی شکست نیز به بازیکان بر می گردد چون تیم ژاپن را دست کم گرفتند. ژاپنی ها با انگیزه بازی کردند. دلیل دیگر نیز این بود که تیم ملی همیشه شروع خوبی را در آغاز رقابت ها ندارد و هرچه جلوتر می رود بازیکنان توانایی های خود را نشان می دهند، همانطور که عبادی پور در بازی مقابل آرژانتین آماده تر بود.

سرمربی فصل گذشته تیم پیکان درباره حضورش در فصل آینده با این تیم نیز گفت: قطعا تیم پیکان در فصل آینده حضور خواهد داشت اما درباره حضور خودم و اینکه تیم چگونه در رقابت ها حضور داشته باشد بعد از تصمیم گیری مجمع و تصمیم هیات مدیره مشخص خواهد شد.

عهدی در پایان گفتگو با خبرنگار مهر برای تیم ملی در رقابت های لیگ ملت ها آرزوی موفقیت کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید