مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری تهران خبر داد

راه اندازی دفاتر هماهنگی امور اداری تاکسیرانان

    کد خبر :294035

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری تهران از آغاز به کار دفاتر هماهنگی امور اداری تاکسیرانی خبرداد.

علیرضا قنادان در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه در طول سالهای گذشته به طور سنتی رسیدگی به امور اداری تاکسیرانی را به شرکت‌های تاکسیرانی تنفیذ کرده بودند، تصریح کرد: در واقع فعالیت‌های اداری همچون صدور مرخصی،کارنامه و… برای رانندگان از حدود ده سال پیش به شرکت های خصوصی تاکسیرانی محول شده بود و این شرکت ها نیز در ازای فعالیت‌های اداری هزینه دریافت می‌کردند.

وی با بیان اینکه در هر منطقه یک شرکت معرفی کرده و رانندگان را اجبار می‌کردند که تنها با یک شرکت کار کنند، گفت: به این روند انتقاداتی وارد است و نهادهای نظارتی نیز به این روند ایراد وارد کردند؛ چرا که با مفاد آیین نامه تاکسیرانی نیز تطابق نداشته است. به همین دلیل برنامه‌ای در راستای اصلاح و بازآفرینی مدل شرکتهای خصوصی را در دستور کار قرار دادیم که برای انجام این مهم علاوه بر بررسی بخش‌های مسکوت مانده در حال تدوین لوایح جدید برای بررسی در شورای شهر نیز هستیم تا ساماندهی در فعالیت‌های شرکت‌های خصوصی تاکسیرانی ایجاد شود.

امور اداری تاکسیرانان از فعالیت‌های حمل و نقلی شرکت‌ها تفکیک می‌شود

قنادان با بیان اینکه در بخش‌های مسکوت مانده آیین نامه فعالیت دفاتر هماهنگی امور تاکسیرانی مورد توجه قرار گرفته است، گفت: بر همین اساس انجام امور اداری تاکسیرانان از فعالیت‌های حمل و نقلی شرکت‌ها تفکیک می‌شود و تاکسیرانان برای انجام امور اداری خود می‌توانند از هر شرکتی استفاده کنند.

وی با بیان اینکه در حال رایزنی با شرکت ها و کسب نظرات آنها هستیم، گفت: راه اندازی دفاتر هماهنگی امور اداری تاکسیرانان، نقطه تماس سازمان با رانندگان است که می‌تواند برای انجام امور اداری خود در هر منطقه از تهران به این دفاتر مراجعه کنند. براین اساس تاکسیران‌ها برای انجام امور اداری خود مختار هستند و می‌توانند به هر دفتری بنا به صلاحدید خود مراجعه کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید