لوکاکو: نیمکت نشین شدن من در فینال تصمیم مورینیو بود

  • ورزشی
  • پنجشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۷ ۹:۱۵
    کد خبر :293090

روملو لوکاکو، مهاجم منچستریونایتد تاکید کرد که رابطه بسیار خوبی با مورینیو دارد ولی برای دیدار فینال جام حذفی، این تصمیم مورینیو بود که او را نیمکت نشین کند.

لوکاکو خودش را برای جام جهانی به همراه بلژیک آماده می‌کند ولی پایان فصل برای او با خاطره تلخی همراه بود. او که با 75 میلیون پوند از اورتون به یونایتد پیوست، 27 گل در تمامی رقابت ها به ثمر رساند و در نهایت در دیدار با آرسنال مصدوم شد. او برای بازی فینال جام حذفی، با وجود عدم آمادگی، در دقایق پایانی به میدان آمد و نتوانست کاری در زمین انجام دهد و در نهایت شیاطین سرخ 1-0 شکست خوردند.

لوکاکو در این رابطه گفت:” من در تمرینات آماده نبودم. شرایطم خیلی سخت بود. بله، من و مربی با هم جلسه داشتیم و او بود که تصمیم گیری کرد. ولی در نهایت پس از بازی مکالمه ای داشتیم که هر دو از اینکه شکست خورده بودیم و جام را از دست داده بودیم، ناراحت بودیم.

به گزارش ورزش سه، من همیشه بازیکن تلاشگری هستم. می‌دانم که استعداد دارم ولی برای من، همه چیز یعنی تلاش کردن برای باشگاهم. سعی می‌کنم خودم را پیشرفت دهم و از بازی‌های گذشته ام درس بگیرم. فکر می‌کنم از لحاظ انفرادی فصل خوبی برای من بود ولی به عنوان یک تیم، هیچ کاری نکردیم. این چیزیست که من را اذیت می‌کند ولی باید سعی کنم فصل آینده اوضاع را تغییر دهم.”

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید