فیفا برای تیم داوران متخلف سعودی، جایگزین تعیین نمی‌کند

  • ورزشی
  • پنجشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۷ ۱۱:۲۰
    کد خبر :293019

فدراسیون جهانی فوتبال برای پر کردن جای خالی تیم داوران متخلف سعودی که از قضاوت در جام جهانی محروم شده‌اند، تیم داوری دیگری را معرفی نخواهد کرد.

به گزارش بازتاب و به نقل از رویترز شب گذشته (چهارشنبه) فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) اعلام کرد که فحد المرداسی، داور اهل عربستان سعودی و تیم او را که قرار بود در جام جهانی سوت بزنند به دلیل افشای تبانی آنها در فینال جام حذفی عربستان از قضاوت در جام جهانی محروم کرده است.

دو هفته پیش بود که فدراسیون فوتبال عربستان سعودی اعلام کرد المرداسی برای تعیین نتیجه بازی فینال جام حذفی این کشور به سود یکی از تیم‌ها، درخواست پول کرده است و به همین دلیل او و دو دستیارش محمد الابکری و عبدالله الشلاوی را محروم کرد.

اکنون تخلف المرداسی هم به کمیته داوران فیفا هم اثبات شده است و فیفا هم تصمیم به محرومیت این تیم داوری از قضاوت در جام جهانی گرفته است.

فیفا همچنین در بیانیه‌ای که برای رویترز ارسال شده، اعلام کرده است که کمیته داوران این سازمان تصمیم گرفته که برای تیم داور سعودی جانشین مستقیم انتخاب نکند و این بدان معناست که مسئولیت داوری آن دسته از بازی‌هایی که قرار بود المرداسی قضاوت‌شان را برعهده داشته باشد، به دیگر تیم‌های داوری فراخوانده شده به جام جهانی محول خواهد شد.

پیش از این گفته می‌شد که یک تیم داوری قرار است جانشین تیم داوران اخراجی سعودی در جام جهانی شوند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید