در پی رسوایی جنسی

حذف صدای «فریمن» از آگهی‌های تبلیغاتی

    کد خبر :292797

مورگان فريمن ۸۰ ساله كه جايزه يك عمر دستاورد «انجمن بازيگران فيلم» را دريافت كرده است، پس از اتهام آزار و تعرض جنسي از سوي هشت زن در موقعيت متزلزلي قرار گرفته است.

متعاقب اتهامات آزار و تعرض جنسي مورگان فريمن، صداي اين هنرپيشه نامدار هاليوودي از آگهي‌هاي تبليغاتي حذف شد.
سال‌هاست صداي مورگان فريمن به عنوان يكي از صداهاي شناخته شده تبديل و محبوب شده و در بسياري از برنامه‌ها و آگهي‌هاي تبليغاتي از آن استفاده مي‌شود، حتي در كمپين انتخاباتي هيلاري كلينتون در سال 2016 هم از صداي فريمن استفاده شد. به رغم عذرخواهي اين هنرمند، برندهاي تبليغاتي مرتبط با اين هنرمند شروع به قطع همكاري با او كرده‌اند. كمپاني كانادايي «ترنس لينك» يكي از چندين موردي است كه اعلام كرده همكاري‌اش با مورگان فريمن را قطع مي‌كند. «مونتِين دو» هم كه انجام دهنده تمام تبليغات مسابقات معروف «سوپر بول» است اعلام كرده قراردادش با فريمن را تمديد نخواهد كرد.
اما پس از گزارش فاش كننده CNN درباره مورگان فريمن، وكيل اين بازيگر سرشناس به موضوع واكنش نشان داده است.

روز گذشته وكيل اين بازيگر برنده اسكار به ماجرا واكنش نشان داد و نامه‌اي براي جف زاكر، مدير CNN نوشت. در اين نامه آقاي وكيل مي‌نويسد: «قديم گفته مي‌شد قبل از آنكه صداقت بتواند كفشش را بپوشد، دروغ نصف جهان را پيموده است. فقط در چند روز بعد از انتشار گزارش CNN در مورد آقاي فريمن، اين مطلب ميليون‌ها بار به سراسر نقاط دنيا سفر كرده و بازگشته است.» رابرت شوارتز وكيل فريمن در بخشي از نامه صحت و قابل اطمينان بودن ادعاهاي گزارش CNN را زير سؤال مي‌برد و با توضيح برخي سوءتفاهم‌ها ادعا مي‌كند كه گزارش اين خبرگزاري صحت ندارد و آنها بايد رسماً از بازيگر فيلم «رهايي از شاوشنك» عذرخواهي كنند.

متن نامه شوارتز بسيار مفصل است و به شكل يك دادخواست نوشته شده است. برخي معتقدند ممكن است آقاي وكيل بسته به شرايط، واقعاً از CNN شكايت كند. بايد ديد در روزهاي آتي چه بر سر پرونده فريمن مي‌آيد. به تازگي CNN در مطلبي ادعا كرده كه مورگان فريمن بازيگر 80 ساله و سياهپوست امريكايي هم رسوايي‌هاي اخلاقي داشته است؛ اتفاقي كه پيشتر در سال گذشته براي چهره هايي مثل هاروي واینستین و كوين اسپيسي در هاليوود رخ داده بود حالا گريبانگير يكي از محبوب‌ترين بازيگران معاصر امريكا شده است. در گزارشي كه CNN منتشر كرده يك دستيار توليد و سه نويسنده ادعاهايي را عليه فريمن مطرح كرده‌اند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید