بارش باران در کرج نگرانی می‌آورد!

    کد خبر :292555

عضو شورای شهر کرج بر ضرورت رفع مشکلات فنی و مهندسی زیرگذرهای شهر تاکید کرد.

به گزارش ایسنا، عباس زارع در حاشیه جلسه امروز چهارشنبه نهم خرداد ماه شورای شهر اظهار کرد: باران یکی از نعمات زیبا و لطیف خداوندی است که با خود آبادانی و برکت می‌آورد ولی بارش باران در کرج بیشتر از آن که شادی‌آور باشد نگران کننده است.

وی ادامه داد: دیشب که دوباره شاهد بارش باران در مناطق مختلف کرج بودیم، تن و بدن ما به عنوان اعضای شورای شهر لرزید تا خدای نکرده تجربه بد آبگرفتگی معابر چند روز پیش تکرار نشود.: اینکه با یک بارندگی کوچک شهر دچار بحران آبگرفتگی می‌شود همه لذت بارش باران را از بین می‌برد و نگرانی‌های زیادی به همراه دارد.

زارع با اشاره به اینکه وضعیت زیرگذرهای کرج باید با دقت بررسی شود، اظهار کرد: زیرگذرهای شهر نیازمند نظارت ویژه است و بعد از بارندگی باید از آنها بازدید موردی صورت داد تا در صورت ایجاد مشکل به سرعت برطرف شود.

وی با گلایه از اینکه عملکرد شهرداری در آبگرفتگی اخیر رضایت بخش نبود، بیان کرد: بعد از آب‌گرفتگی اخیر اقدام خاصی از سوی شهرداری صورت نگرفت که این جای تاسف دارد.

زارع گفت: متاسفانه در این آبگرفتگی بسیاری از زیرگذرهای شهر از جمله زیرگذر میدان استاندارد، میدان سپاه، زیرگذر آیت‌الله رفسنجانی به دلیل بسته بودن مسیر خروجی آب به خاطر گل‌ولای دچار آبگرفتگی شدند و این امر مشکلات زیادی را برای رانندگان و افراد پیاده ایجاد کرد. با توجه به وضع موجود به نظر می‌رسد لایروبی زیرگذرها باید در دستور کار شهرداری قرار گیرد.

زارع یکی دیگر از مشکلات زیرگذرهای شهر را کوچک بودن دریچه خروجی آب اعلام کرد و گفت: خروجی آب بسیاری از زیرگذرها بارندگی 10 میلی‌متری را پاسخگو بوده و بارندگی بالاتر از این حجم شهر را با بحران مواجه می‌کند.

وی گفت: شهرداری باید هر چه سریع تر برای رفع مشکلات مهندسی و فنی زیرگذرها اقدامات لازم را انجام دهدتا مردم کمتر با دردسر مواجه شوند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید