محرومیت زدایی به همت «بنیاد جهادی مشکات» صورت می گیرد

  • سیاسی
  • چهارشنبه ۹ خرداد ۱۳۹۷ ۱۴:۲۲
    کد خبر :292486

اسدی گفت: از طریق کمیته امداد بنیادی با عنوان «بنیاد جهادی مشکات» در سال 1384 تشکیل شد که هدف آن محرومیت زدایی در سراسر کشور بوده است.
عباس اسدی دبیر نشست تخصصی با موضوع محرومیت زدایی در گفت‌و گو یی در رابطه با این نشست گفت: از طریق کمیته امداد بنیادی با عنوان «بنیاد جهادی مشکات» در سال 1384 تشکیل شد که هدف آن محرومیت زدایی در سراسر کشور است.

وی بیان کرد: این بنیاد تاکنون در سراسر کشور در زمینه فعالیت‌های عمرانی و خدماتی خدمت رسانی انجام داده و در این حوزه بسیار موفق بوده است.

دکتر اسدی اظهار داشت: این بنیاد، محرومیت زدایی را از لحاظ علمی مورد بررسی قرار داده و به دنبال این موضوع است که رسانه‌ها چگونه می‌توانند محرومیت را در کشور کاهش دهند.

به گزارش خبرگزاری دانشجو،وی عنوان کرد: شنبه همایشی برگزار کردیم و در آن از اساتید مرتبط با حوزه رسانه دعوت به عمل آوردیم، تا ایده‌ها و نظرات خود را در قالب مقاله و سخنرانی ارائه دهند تا بتوانیم با استفاده از نظرات آن‎ها محرومیت زدایی را با کمک رسانه‌ کاهش دهیم.

اسدی تصریح کرد: گروه جهادی مشکات با همکاری کمیته امداد و رسانه‌ها نشست‌هایی برگزار می‎کنند تا کیفیت خدمات رسانی و محرومیت زدایی را ارتقا دهند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید