رادیو گردشگری افتتاح می‎شود

    کد خبر :292251

معاون صدای رسانه ملی خبر داد که رادیو گردشگری بعد از ماه رمضان و در ابتدای تیرماه راه اندازی خواهد شد.

نشست حمید شاه آبادی معاون صدای رسانه ملی و مدیران شبکه های رادیویی با محب خدایی معاون گردشگری سازمان میراث‌ فرهنگی، صنایع‌ دستی و گردشگری کشور و طالبیان معاون میراث‌ فرهنگی کشور با هدف افزایش و همچنین ارتقای سطح همکاری های مشترک روز گذشته هشتم خرداد در محل هتل اسپیناس پالاس تهران برگزار شد.

در این نشست شاه‌آبادی معاون صدای سازمان صدا و سیما با اشاره به جایگاه و همچنین ظرفیت لازم برای ایجاد رادیویی تخصصی در حوزه گردشگری گفت: این آمادگی را داریم که بعد از ماه مبارک رمضان و از ابتدای تیرماه رادیو گردشگری را راه اندازی کنیم. یقینا این شبکه می تواند در مدت سه ماه یعنی در تیر، مرداد و شهریور به‌صورت سراسری به پخش برنامه اقدام کند.

وی بیان کرد: بعد از پخش آزمایشی این رادیو در یک فصل و به مدت سه ماه، این آمادگی را داریم تا بعد از تأمین زیرساخت‌های لازم رادیو گردشگری به‌ عنوان هفدهمین رادیو به‌ صورت رسمی و دائمی فعالیت خود را آغاز کند.

در ادامه این نشست محمد محب‌ خدایی معاون گردشگری سازمان میراث‌ فرهنگی، صنایع‌ دستی و گردشگری کشور اظهار کرد: خوشبختانه شاهد همکاری خوبی بین صداوسیما و سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری هستیم که به‌طور حتم نتایج مطلوبی را به‌دنبال خواهد داشت.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید