فوت ضارب در حال فرار از دست مأموران پلیس

  • حوادث
  • سه شنبه ۸ خرداد ۱۳۹۷ ۱۷:۰۷
    کد خبر :291901

مأموران فرماندهی انتظامی رودسر که برای بررسی شکایت پدری مبنی بر ایراد ضرب و جرح توسط پسرش در محل حاضر شده بودند،توسط متهم با ضربات داس مورد حمله واقع شدند.

به گزارش ایسنا، مأموران کلانتری رودسر دیروز حسب اعلام فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر کمک به پدری که توسط پسرش مورد ایراد ضرب و جرح قرار گرفته در محل حاضر شدند و با چهره غرق در خون پدر متهم روبرو می‌شوند.

مأموران با مشاهده ماجرا، متهم را به آرامش و کنار گذاشتن داس دعوت می‌کنند اما وی ضمن استنکاف از دعوت پلیس برای پایان دادن به مشاجره با پدر، به وسیله همان داس به سمت دو نفر از مأموران کلانتری نیز حمله‌ور می‌شود که در این جریان، دو مأمور پلیس از ناحیه کتف و گردن مجروح می‌شوند.

در پی این موضوع، متهم ۳۱ ساله از صحنه درگیری متواری و مأموران پلیس نیز به‌دنبال وی نسبت به اعلام هشدار ایست اقدام می‌کنند اما نامبرده بدون توجه به فرمان ایست پلیس، هم‌چنان برای فرار از دست مأموران به مسیر خود ادامه می‌دهد.

پس از امتناع متهم از فرمان پلیس، مأموران با رعایت قانون بکارگیری سلاح به سمت منطقه کم‌خطر بدن وی شلیک می‌کنند و سرانجام پس از اصابت گلوله به پای نامبرده موفق می‌شوند وی را دستگیر کنند.

پس از حضور نیروهای امدادرسان، متهم برای رسیدگی و مداوا به یکی از مراکز درمانی منتقل می‌شود اما در بیمارستان فوت می‌کند.

علت فوت متهم در دست بررسی است و نتیجه پس از اعلام نظر کارشناسی پزشکی قانونی، متعاقباً اطلاع‌رسانی خواهد شد.

لازم به ذکر است برابر بررسی سوابق متهم فوت شده، نامبرده دارای چندین فقره سابقه شرارت، ایجاد ناامنی و مزاحمت نیز بوده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید