باد و باران در مناطقی از کشور/گرد و خاک در زابل

    کد خبر :291832

سازمان هواشناسی اعلام کرده امروز و فردا باد و باران برخی از مناطق کشور را فرا می‌گیرد اما در زابل گرد و خاک همچنان تداوم خواهد داشت.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در گفتگو با مهر، گفت: امروز با نفوذ سامانه بارشی از شمال غرب به کشور بارش در شمال غرب، برخی مناطق غرب، سواحل خزر، البرز غربی و زاگرس مرکزی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید با احتمال بارش تگرگ پیش بینی می شود.

احد وظیفه افزود: امروز شدت بارش ها در برخی مناطق آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، زنجان، شمال قزوین و گیلان خواهد بود.طی امروز باد و گرد و خاک در منطقه زابل تداوم خواهد داشت و در مناطق مرزی جنوب غرب کشور نیز گرد و غبار و کاهش کیفیت هوا پیش بینی می شود.

وی ادامه داد: فردا چهارشنبه با ادامه فعالیت این سامانه بارشی در شمال غرب، غرب، سواحل دریای خزر، دامنه های جنوبی البرز، نواحی مرکزی، برخی نقاط شمال شرق و دامنه های زاگرس جنوبی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید پیش بینی می شود.

به گفته وی، طی سه روز آینده شرق دریای عمان مواج خواهد بود.

هوای تهران امروز صاف در بعدازظهر افزایش ابر و وزش باد و اوایل شب افزایش باد و گاهی رگبار و رعد و برق پیش بینی شده است و بیشترین و کمترین دمای هوای پایتخت به ترتیب 33 و 22 درجه سانتیگراد اعلام شده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید