مجلس عروسی «سیندرلا» برپا می‌شود/ دیوانه ای در آرزوی داماد شدن

    کد خبر :291769

مهدی آقاجانی فیلم کوتاه ۲۵ دقیقه ای «سیندرلا» را برای حضور در جشنواره فیلم کوتاه تهران آماده می کند.

مهدی آقاجانی کارگردان عرصه فیلم کوتاه درباره جدیدترین فعالیت های خود گفت: چندی پیش فیلمبرداری یک فیلم کوتاه ۲۵ دقیقه ای به نام «سیندرلا» را در جاجرود به پایان رساندیم و با توجه به اینکه این فیلم در یک فضای مجلس عروسی روایت می شد آن را در یکی از باغ های آن منطقه ضبط کردیم. تدوین این اثر توسط اسماعیل علیزاده به پایان رسیده است اما هنوز برای انجام صداگذاری با کسی به نتیجه نرسیده ایم.

وی با اشاره به موضوع این فیلم کوتاه عنوان کرد: این فیلم درباره یک مجلس عروسی است که اتفاقاتی در آن رخ می دهد و ۲ قصه به صورت موازی در آن روایت می شود. درواقع «سیندرلا» درباره یک مجلس عروسی است که داماد دوست ندارد در آن مجلس باشد و از سوی دیگر یک فرد دیوانه ای دلش می خواهد به جای او باشد.

آقاجانی با بیان اینکه در ساخت این اثر نگاهی به انیمیشن «سیندرلا» داشته اند، اظهار کرد: این فیلم کوتاه یک فضای فانتزی و طنز تلخ دارد. من همیشه دوست داشتم فیلمی درباره یک مجلس عروسی بسازم که در آن موسیقی حاکم باشد و در کنار آن درام پیش برود در حقیقت دغدغه ام این بود که بر خلاف فضای شاد عروسی، قصه به یک سمت دیگر برود.

به گفته این کارگردان، «سیندرلا» به تهیه کنندگی حسن شمس و با حمایت انجمن سینمای جوانان ایران ساخته شده و قرار است در سی و پنجمین جشنواره فیلم کوتاه تهران به نمایش دربیاید.

وی در پایان گفت: در حال حاضر نیز مشغول تولید یک مجموعه فیلم کوتاه به تهیه کنندگی محمد ابوالحسنی با موضوع وحشت هستیم که هر قسمت از آن حدود ۳ دقیقه است و برای نمایش در فضای مجازی تولید می شود اما به نظرم هر قسمت از آن قابلیت حضور در جشنواره های مختلف را دارند ضمن اینکه قرار است این مجموعه در ۱۰۰ قسمت تولید شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید