درخواست بازیکن تیم ملی از مردم قبل از جام جهانی

  • ورزشی
  • سه شنبه ۸ خرداد ۱۳۹۷ ۸:۳۰
    کد خبر :291684

جهانبخش درباره انتظارش از مردم پیش از جام جهانی تصریح کرد: از همین جا به مردم ایران سلام عرض می‌کنم. درخواست من این است که انرژی مثبت به تیم ملی بدهند.

علیرضا جهانبخش پس از شکست ۲ بر یک تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل ترکیه در مورد رویارویی با اسپانیا در جام جهانی ۲۰۱۸ اظهار داشت: همه می‌دانند که اسپانیا بازیکنان باکیفیتی دارد، اما ما هم بازیکنان باکیفیتی داریم و می‌خواهیم از پرچم کشورمان دفاع و با تمام قوا بازی کنیم.

وی ادامه داد: بازی ما با اسپانیا بازی دوم‌مان هست. فکر می‌کنم بازی اول ما با مراکش خیلی مهم است. قبلاً هم گفته‌ام بعد از قرعه‌کشی مسابقات جام جهانی همه از دیدار با اسپانیا و پرتغال صحبت می‌کردند، اما من گفتم که مهم‌ترین بازی ما با مراکش است. اکثر بازیکنان مراکش در اروپا بازی می‌کنند به همین خاطر بازی سختی با آنها داریم. می‌خواهیم از ابتدا مسابقات را خوب شروع کنیم، چون اولین بازی در تورنمنت جام جهانی مهم است تا بتوانیم قدم‌های بعدی را به خوبی برداریم.

جهانبخش درباره انتظارش از مردم پیش از جام جهانی تصریح کرد: از همین جا به مردم ایران سلام عرض می‌کنم. درخواست من این است که انرژی مثبت به تیم ملی بدهند. قطعاً ما به دعای مردم خیلی احتیاج داریم و ان‌شاءالله با حمایت و دعا‌ی مردم بتوانیم از پرچم کشورمان دفاع کنیم. اگر این دعا‌ها و انرژی مثبت به ما برسد می‌توانیم با قدرت بیشتری در این مسابقات حضور پیدا کنیم و با عملکرد خوب دل ملت ایران را شاد کنیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید