پیشنهاد یوونتوس به اینتر برای معاوضه ایگواین با ایکاردی

  • ورزشی
  • سه شنبه ۸ خرداد ۱۳۹۷ ۱۱:۴۲
    کد خبر :291618

بانوی پیر و نراتزوری ممکن است در آینده‌ای نزدیک مهاجمان آرژانتینی خود را با یکدیگر معاوضه کنند.

نشریه کویره دلاسرای آرژانتین مدعی شده که باشگاه یوونتوس به اینتر پیشنهاد کرده گونسالو ایگواین و 50 میلیون یورو را بگیرد و در ازای آن مهاجم آرژانتینی‌اش مائورو ایکاردی را بدهد.

چند روزی است که شایعه تلاش یوونتوس برای خرید یکی از دو آقای گل فصل گذشته سری A شنیده می شود و این در حالیست که غرامت فسخ قرارداد ایکاردی با اینتر 110 میلیون یورو است و طبق این قرارداد، امکان خرید او تنها در فاصله روزهای اول تا بیستم ماه جولای تنها برای تیم‌های غیرایتالیایی وجود دارد.

با این حال طبق ادعای نشریه کوریره دلاسرای ایتالیا، وکلای باشگاه یوونتوس در حال بررسی مفاد قرارداد ایکاردی با اینتر هستند تا ببیند که آیا راهی برای خرید او وجود دارد یا نه. این نشریه نوشته است در صورتی که یوونتوس نتواند با پرداخت یک‌جای غرامت فسخ قرارداد ایکاردی او نظر اینتر را جلب کند، پیشنهادی دیگر روی میز خواهد گذاشت که آن معاوضه ایگواین با ایکاردی به علاوه 50 میلیون یورو است. یوونتوس روی ایگواین 60 میلیون یورو قیمت گذاشته که با 50 میلیون یورویی که می‌پردازد به 110 میلیون یورو می‌رسد.

اتفاق غافلگیر کننده‌ای در مورد این ماجرا این است که باشگاه اینتر و ایکاردی آماده گوش کردن به پیشنهاد یوونتوس شده‌اند. این در حالیست که وندا نارا، همسر و مدیر برنامه‌های ایکاردی هم هفته گذشته اعلام کرد که یا اینتر قرارداد ایکاردی را تمدید خواهد کرد یا او از این تیم خواهد رفت.

ایگواین که برخلاف ایکاردی به اردوی تیم ملی آرژانتین دعوت شده است و به جام جهانی می‌رود، 5 سال از هموطن خود بزرگتر است و در 50 بازی رسمی‌اش برای یووه در فصل گذشته 23 گل زد. ایکاردی اما در فصل اخیر در 34 بازی‌اش در سری A برای اینتر 29 گل زد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید