اسرائیل یک پهپاد حامل مواد منفجره را در نزدیک مرز غزه شناسایی کرد

    کد خبر :291146

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی امروز (دوشنبه) اعلام کرد، ارتش این رژیم چند روز پیش یک پهپاد حامل مواد منفجره را در نزدیکی دیوار حائل در اطراف غزه شناسایی کرد.

به گزارش بازتاب، روزنابازمه “اسرائیل هیوم” به نقل از سخنگوی نظامی که نامش را ذکر نکرد،‌ نوشت، یک پهپاد نزدیکی شهرک “کفار عازا” کشف و پس از بررسی معلوم شد که حامل مواد منفجره است.

سخنگوی نظامی رژیم صهیونیستی افزود، این پهپاد چند شب پیش از نوار غزه پرتاب شد و از بخش شمالی منطقه دیوار حائل عبور کرد و نزدیک شهرک “کفار عازا” فرود آمد، نظامیان آن را شناسایی و بررسی کردند و تحقیقات درباره این پهپاد همچنان ادامه دارد.

روزنامه “اسرائیل هیوم” نوشت، شناسایی این پهپاد اقدام جدیدی برای تشدید تاکتیک‌های تظاهرکنندگان غزه است.

رژیم صهیونیستی در حالی از شناسایی پهپاد مذکور خبر می‌دهد که روز یکشنبه نیز اعلام کرد، فلسطینیان غزه بادبادک‌های آتش‌زا به سمت مناطق کشاورزی وابسته به شهرک‌های اطراف این شهر پرتاب کرده و به این مزارع خسارت وارد کردند.

چند روز پس از آغاز راهپیمایی بزرگ بازگشت از ۳۰ مارس، فلسطینیان شروع به استفاده از شیوه پرتاب بادبادک‌های آتش‌زا کردند و تاکنون اسرائیل نتوانسته راه‌حلی برای مقابله با این شیوه پیدا کند و تنها به کشاورزان پیشنهاد داده محصولات خود در اطراف غزه را زودتر برداشت کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید