نرم افزار ضدویروس بروزرسانی ویندوز ۱۰ را مختل کرد

    کد خبر :291107

همزمان با عرضه بروزرسانی آوریل سال ۲۰۱۸ برای ویندوز ۱۰ بسیاری از کاربران از عدم امکان نصب فایل های بروزرسان به خاطر ناسازگاری آنها با یک نرم افزار ضدویروس خبر داده اند.

به گزارش بازتاب به نقل از هات هاردویر، پیش از این خبرهایی از ناسازگاری ویندوز ۱۰ با برخی سخت افزارهای تولیدی شرکت اینتل منتشر شده بود و البته دو طرف با همکاری یکدیگر مشکل یادشده را حل کرده بودند.

اما این بار کاربران نرم افزار ضدویروس Avast می گویند برای نصب بروزرسانی ویندوز ۱۰ مشکلات جدی دارند و در زمان انجام این کار اختلالاتی در عملکرد ویندوز به وجود می آید و بعد از نمایش یک صفحه آبی از کاربر خواسته می شود تا ابتدا زبان صفحه کلید را انتخاب کند.

در ادامه سه گزینه انتخابی برای کاربر نمایش داده می شود که با انتخاب هر یک از آنها کاربر یا به صفحه اصلی ویندوز ۱۰ بدون نصب بروزرسانی برمی گردد یا نسخه هایی ساده سازی شده از ویندوز بدون آیکون های اصلی نمایش داده می شود.

مایکروسافت و Avast فعلا در حال بررسی موضوع هستند، اما مایکروسافت فعلا و به منظور جلوگیری از وقوع هرگونه مشکلی نصب به روزرسانی های آوریل ۲۰۱۸ را بر روی رایانه های مجهز به ضدویروس مذکور ناممکن کرده است. البته یک راه حل ساده برای این مشکل پاک کردن ضدویروس مذکور از روی رایانه، به روز کردن ویندوز ۱۰ و سپس نصب مجدد Avast بر روی رایانه است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید